חלומות, סצינות מרגשות ויקיצות

חלומות, סצינות מרגשות ויקיצות

כשאנו ישנות ונמים, לא כל הדברים שצצים בחלומותינו בערך ארבע פעמים כל לילה עד לשעה בה מתחיל ציוץ הציפורים לגמרי מובנים, שכן הם מורכבים, מאוד מוזרים וקצת הזויים.

מומחים לכאלה אירועים דימיוניים טוענים שהסרטים שמוקרנים לנו בעת היותינו רדומים כוללים כמה מרכיבים בסיסיים- אירועים, מראות, תחושות וזיכרונות שעברו עלינו במהלך היום כשהיינו ערים, חששות אישיים סמויים, פחדים פנימיים, תקוות ומאוויים.

יתכן שהיו אלה החדשות בעיתונים לגבי המאבק בפשיעה, עם המרדפים החמים והמעצרים, תיקוות וייחולים להגנה על התושבות והתושבים במדינה מפני עבריינים מסוכנים, או חרדות מניזקם של מושחתים שגרמו לבואו של החלום המשונה לחולמים בזמן זריחת הכוכבים.

ובחלומי, אני רחפן משטרתי שצופה במירדף מרתק על כביש בינעירוני. שלוש ניידות מהבהבות רודפות אחרי שתי מכוניות שרד שחורות, שדוהרות ומזגזגות. במרחק רואים שנפרסים מחסומים וגם מגיעים כלי רכב נוספים שנושאים עימם לוחמים חמושים.

הבורחים מגיעים למחסומים, בולמים בחריקת בלמים, ומייד מקיפים את המכוניות לוחמים עם נשקים שלופים. מהרכב הראשון רואים שיורד איש מבוגר שצובע את השיער, שם ידיו לאחור והאזיק מייד נסגר. שוטר מנומס מבקש מהנעצר להוריד ראש ולהתיישב בניידת נוחה בניחותא כדי שיהייה ניתן להביאו למעצר.

בשלב זה החלום לפתע נגמר, וזה היה קצת מוזר. מה עם הסצינה שבה הנאשם מורשע בערכאה? למה לא מראים את הכניסה המרשימה בחליפה כתומה ויפה לתא המאסר? נו, טוב. כנראה שכאשר אנו ישנות וישנים אין לנו שליטה מלאה בתוכן הסרטים שצצים לנו בראש בזמן שאנו סתם חולמים.

קישור למאמר בשם- יש מאבק נגד הפשיעה בחברה הלאומית?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “חלומות, סצינות מרגשות ויקיצות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן