עצרת להנצחת השנאה

עצרת להנצחת השנאה

כידוע למי שיודעת ויודע, הסתה לשנאה ולפלגנות, הכפשה, השמצה, הלבנת פנים ברבים ורצח בירייה לא נכללים בין החוקים בתורה. למעשה, ההמלצה המרכזית היא לכבד אחרים, לבקש ולרדוף שלום ולהימנע מפגיעה בבצלמים, יצירים וברואים.

למרבה הצער, בעולמו קיימים כמה מתחזים צעקנים ליהודים שלא ממש מבינים דבר בכתובים. מסיבה זו הם תוקפניים, אלימים, פוגעניים, מרדניים, מטרידים, מעליבים, מתריסים ועושים כמיטב יכולתם להפיץ שינאה ברבים.

ציטוט:

במקום עצרת רבין בכיכר – עצרת ביביסטית עם איתמר בן גביר.

אל תתבלבלו, לא זיכרון רבין מטריד כרגע את המבוע שמתוכו נפלט מסע ההסתה הזה לחלל האוויר, אלא נתניהו. יותר נכון, חוק נתניהו. נשוא החוק מבין את המצב ומנסה לסכל אותו בכל מחיר.

ציטוט:

“בכיכר מלכי ישראל”: פעילי ליכוד מארגנים הפגנה יומיים לפני יום השנה לרצח רביןבהזמנה להפגנה, בהשתתפות ח”כים, צוין כיכר מלכי ישראל – שמה הקודם של כיכר רבין ששונה לאחר הרצח.

ציטוט מדיברי בן גביר:

כמו שהגענו לסמל הזה אנחנו יכולים להגיע לרבין.

עד כאן ציטוט מפעילות זדונית ומרושעת שנועדה ליצור עימות.

איך יתכן שחובשי כיפה לא מבינים בעיקרה של תורה? למה הם סבורים בטעות גמורה ששנאה והתנהגות פוגענית ואלימה היא דרכה?

בדמוקרטיה לאזרחים ולאזרחיות יש זכות לחשןף את טיבעם, אמונתם, דרכם ומישנתם. טוב מאוד שהמתחזים ליהודים יראו לכולם מרצונם שהם זדים בורים, כוחניים, צרחניים ומזיקים, שלא מבינים דבר בעיקרי תורתם. מזל שהשר ששמו דומה לחנה לא ישלח קלגסים להכות אותם בעוון זכותם לדעתם, שגיאתם, טעותם וחטאם.

מצד שלישי, יש אפשרות שמיליוני המפגינות והמפגינים בעד נאשם בפלילים כלל לא יגיעו לעצרת ההמונים, שכן הטלפונים לא ימצאו הנחיות שמובילות למקומות שמזמן לא קיימים.

אם זוממים לקיים עצרת שנאה שתביע תמיכה בעבריין סידרתי שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי, למה סתם שולחים הזמנות עם שגיאות? סך הכל, למוזמנים ולמוזמנות יהייה קצת קשה למצוא רחובות ששמם לא מופיע במפות.

מעניין למי יש עניין ליצור מהומה מתריסה? מי מאמין ששינאה היא מצווה חשובה? מאיזה לישכה יצאה השגיאה בהבנת המקרא?

ציטוט:

נתן אשל: “מירי רגב בהמה, השנאה מאחדת את המחנה”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? עיקרה של תורה מתחיל במילה- ואהבת, אבל יתכן שהיהדות לא ממש מוכרת לכל מתחזה לצדיק שגר במדינה ומטיף לשנאה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בכלכליסט. קישור לראיון עם בן גביר ביוטיוב. קישור למאמר בשם- יכולת בחירה בין טוב לרע. קישור למאמר בשם- חלומות, סצינות מרגשות ויקיצות. קישור למאמר בשם- יש מאבק נגד הפשיעה בחברה הלאומית?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

7 thoughts on “עצרת להנצחת השנאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן