הטרור היהודי הוא סיכון לאומי

הטרור היהודי הוא סיכון לאומי

הנאשם הפלילי, זה הנוכל שהוא גם עבריין סדרתי וחשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי מאמין בטעות ששנאה עוזרת למחנה הקיצוני.

כתוצאה מהאמונה השגוייה שסותרת לחלוטין את עיקרה של תורה הפושע לכאורה השתמש בהסתה פרועה, ריקה, בוטה מסוכנת ואלימה בהצלחה רבה, שכן בזכות זה בא מופרע ורצח את ראש הממשלה, והמסית המרכזי זכה בכל הקופה למשך תקופה יותר מידי ארוכה, שרק לאחרונה באה לקיצה.

העשבים השוטים קיבלו במשך שנים תקציבים כבירים והגנה מלובשי מדים. רוב האישומים כנגדם בעוון ביצוע פוגרומים וגרימת נזקים לא הובילו לאישומים פליליים, כאילו שהשילטון הקודם מנסה לעזור לפושעים אלימים, תוקפניים ופרועים שמבצעים חטאים סדרתיים ופוגעים באחרים ממניעים גזעניים שאינם דמוקרטיים או שוויוניים.

ככה מתנהגים יהודים? באים רעולי פנים כגבים בלילה ועוקרים לשכנים בזדון מרושע מטעים מניבים? תוקפים באלימות חקלאים שאינם מסוכנים גם בימים, ומונעים מהם להביא מזון לילדים? זו מצוותו של הרב חסדו השוכן במרומים? לעולל לאחרים מה שלך לא היה נעים?

במילים אחרות, המתחזים לכשרים הם בעצם פוגרומאים שטופי שנאה, אלימים, פרועים ומסוכנים. מסיבה זו, ברור לחלוטין שאין להם שום הבנה בתורת היהודים. הם לא מגלים חמלה, לא מבקשים הסדרה או פשרה, לא רודפים שלום ונוהגים ברשע יזום כלפי החקלאים הפלסטינאים המסכנים, ממש כמו שאנו סבלנו מהעמלקים המרושעים.

ציטוט:

גורם ביטחוני: “המסיק אלים במיוחד, התנהגות מגעילה של מתנחלים”
במערכת הביטחון התייחסו לאלימות ולמתח הגואים בין המתנחלים והפלסטינים בשטחי יהודה ושומרון, וטוענים כי המשטרה לא עושה מספיק • “החיילים לא מיומנים בפעולות שיטור, צריך יותר יחידות יס”מ” • הגורמים מאשימים גם את הנהגת המנתחלים: “לא עושים מספיק”.

ציטוט:

רוב תיקי החקירה נגד מתנחלים נסגרים ללא אישום.

ציטוט:

אחרי שנים של הסתה פרועה לשנאה שאינה דרכה של תורה, טיפוח, מימון וזיבול המון עשבים שוטים על כל גבעה באיזה מאחז ללא הרשאה מגיעה התוצאה, והיא כלל לא נעימה.

בהתחלה רק נרצח ראש ממשלה, אבל אחרי שנים בהן שלטה כאן כנופייה עבריינית מזיקה נראה שאבדה השליטה. הנגב הפך לדרום הפרוע, והפוגרומאים בגבעות מתנהגים כמו קוזאקים אכזריים וגזעניים מהמאה שעברה.

מי מאמין בגישה אלימה וכוחנית? זו דרכה של התורה העברית? מי הסית את החבורה הקיצונית והמרדנית?

עד כאן ציטוט.

חייבים לעצור את הטרוריסים האלימים, וזה כלל לא משנה באיזה שם הם משתמשים לקרוא לאלוהים, זה שממיצוותיו המרכזיוןת הם מתעלמים. אין אצלנו שום מיצווה שמחייבת להיות רעים לשכנים, ולכן המתפרעים לגמרי טועים, שלא לומר חוטאים.

למה אין למתחזים ליהודים כבוד לברואים, לבצלמים ולברואים? מה, הם מתנגדים ליצירתו של אלוהים ורוצים להשמיד חלק ממה שהוא ברא בשישה ימים?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- למה המורדים הכשרים אלימים? קישור למאמר בשם- כמו היסטוריה, גם הסתה חוזרת על עצמה. קישור למאמר בשם- עצרת להנצחת השנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הטרור היהודי הוא סיכון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן