למה המורדים הכשרים אלימים?

למה המורדים הכשרים אלימים?

אחרי שנים של הסתה פרועה לשנאה שאינה דרכה של תורה, טיפוח, מימון וזיבול המון עשבים שוטים על כל גבעה באיזה מאחז ללא הרשאה מגיעה התוצאה, והיא כלל לא נעימה.

בהתחלה רק נרצח ראש ממשלה, אבל אחרי שנים בהן שלטה כאן כנופייה עבריינית מזיקה נראה שאבדה השליטה. הנגב הפך לדרום הפרוע, והפוגרומאים בגבעות מתנהגים כמו קוזאקים אכזריים וגזעניים מהמאה שעברה.

מפגינים ומפגינות נגד שחיתות יצאו משך המון שבועות בשבתות עם שלטים וסיסמאות לגשרים, לרחובות ולכיכרות, והשוטרים צייתו לנאשם בפלילים והשתמשו באמצעים מסוכנים לפיזור הפגנות תוך כדי מתן מכות ומהלומות נימרצות.

ההפגנות הדמוקרטיות שלא היו אלימות לא חסמו את הגישה לעיר הבירה הקדושה, ולא הייתה התנהגות מזיקה. לעומת המאמינים ומאמינות בדמוקרטיה, קומץ פוגרומיסטים החליט היום לחסום את הכניסה לירושלים, והיא נצורה.

המורדים מנהלים קרבות נגד כוחות המשטרה, והמדינה כולה רואה בדאגה מה היא התוצאה הרעה של הסתה.

ציטוט:

מחאות אהוביה סנדק: מפגינים חסמו את הכניסה לירושלים והתבצרו על אוטובוס.
קרוב ל-250 צעירים וילדים הגיעו לגשר המיתרים וקראו בגנות המשטרה בעקבות מותו של הנער שנהרג בהתהפכות רכב במהלך מרדף. שוטר אחד נפגע בעימות עם מפגין, 10 נעצרו.

עד כאן ציטוט.

מעניין למה קבוצה אחת בארץ מתנהגת בצורה תרבותית, והשנייה מדגימה השתוללות המונית שגורמת לצרה לאומית בחסימת הגישה לבירה העברית.

מי מאמין בגישה אלימה וכוחנית? זו דרכה של התורה העברית? מי הסית את החבורה הקיצונית והמרדנית?

אולי לדעת יועצו של הנאשם בפלילים, זה שאוהב לצלם תחתונים, שנאה מאחדת את המחנה, אבל למעשה הפרעה לשוטרים וחסימת צירים זה דבר מזיק, פסול ומגונה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כמו היסטוריה, גם הסתה חוזרת על עצמה. קישור למאמר בשם- עצרת להנצחת השנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “למה המורדים הכשרים אלימים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן