יש תקשורת בלי קשרים

יש תקשורת בלי קשרים

נראה שהתקשורת הישראלית, שיחסית לעולם המנומס היא די היא חודרנית, דייקנית, מיידית וחוצפנית, לכאורה נשלטה במשך תקופה ארוכה על ידי כנופיה עבריינית, נכלולית, חמדנית וכוחנית.

כנראה שהפשע הזה נעשה למען שליטה בדעת הקהל הציבורית מסיבה פוליטית שאינה ממש דמוקרטית, שכן התקשורת הקנויה, הלחוצה והכנועה לא ממש הייתה חופשית.

ציטוט:

כתבי אישום על מרמה והפרת אמונים נגד שאול ואור אלוביץ’, ובכירים לשעבר בבזק ו-yes.

עד כאן ציטוט.

מזל שעיתון ברשת נקודה קום קצת מאזן את המסרים המוטים שמופרחים על ידי משתפי פעולה או שליחים ציתניים של סרבני השלום, אלה שמסובכים עד צוואר בהליכים פליליים, ומאשימים, משמיצים ומסיתים כנגד אחרים, כנראה מחמת היותם פושעים סדרתיים.

זה לא ממש משנה שאנשי מכירות רהוטים, נאים וכזבניים הצליחו להוליך שולל או לאחד את הקהל בעזרת פחדים והסתה כנגד אחרים משך שנים, שזה דבר מסוכן שמעורר יצרים אפלים ושליליים, שכן בארץ ואצל היהודים שולטים חוקים, לא נאומים, מעריצים שרופים או סקרים שמשתנים.

כידוע ליודעות וליודעים, אסור לנו לנאוף, לחמוד, לשקר, להזניח קשישים וגם לא יפה להלבין פנים ברבים. כנראה שלעבריינים סדרתיים אין אלוהים, שכן בעיני עצמם הם הכי חשובים. למרבה הצער, נראה שהנאשם הפלילי הפר איזה חצי מהמצוות הכי חשובות שמשה הביא לעם בזמן מחזה אור-קולי היסטורי.

ברוך השם כנגד חברי הכנופיה המודחים כבר יש שלל כיתבי אשמה פליליים, וזה כנראה אומר שהם מסובכים, אחרי השהיות, דחיות, תרגילים ותעלולים במשך הרבה שנים יתכן שבסוף הצדק ינצח את העבריינים. כמובן שאפשר לנסות לברוח בעזרת אמצעים פסולים ולחוש מבוהלים, אבל בסוף השוטרים תמיד תופסים את הגנבים והשופטים מענישים את הפושעים החוטאים.

עיתון ברשת נקודה קום לא יהלל, ירומם, יפאר, ישבח או יקדם עבריינים שמעשיהם הרעים פגעו בהמון אזרחיות ואזרחים, שכן לדעתינו ולדעת הכתוב בכתובים דברים מסוג זה נחשבים לחטאים חמורים, מזיקים ופסולים.

אמצעי תקשורת אחרים מוזמנים לקדם את הנאשם בפלילים, להעלות ספיקות לגבי האישומים, לתקוף את חברי הממשלה הרעננים ולשרת את הבוסים לא קשר להיותם חשודים כחוטאים. אנחנו נישאר עצמאיים וננסה רק לספר את האמת המרה או המשעשעת לקוראות ולקוראים, בלי טיוחים.

קישור למאמר בכלכליסט.קישור למאמר בשם- אבא עשה בום והילד המום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “יש תקשורת בלי קשרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן