איך משכנעים מוסתות ומוסתים?

איך משכנעים מוסתות ומוסתים?

בעבור מי נוצר עיתון ברשת נקודה קום? אפשר לחשוב שאנחנו נהנים להכביר מילים ולעדכן חדשות כל יום כמה פעמים במקום להנות מהחיים, אבל במציאות הדברים קצת שונים.

לא צריך להסית ציונים דמוקרטים להיות ציונים דמוקרטים.

במילים אחרות, אין צורך לשכנע משוכנעות ומשוכנעים.

עיתון ברשת נוצר במיוחד למען אלה שלא מבינות ומבינים בכתובים, שכנראה בגלל הסתה יזומה ופחדים שונאים אחרים, או מסרבים להסדרים מטעמים לאומניים, חרדתיים וגזעניים.

האם הדמוקרטים הציונים מאזינים לאזרחים זוטרים או באים בשקיקה נלהבת לקרוא אצלנו מאמרים? אולי, כך לפחות יאיר כתב כתב כמה פעמים, אבל לא תמיד הוא מסכים לכל הרעיונות שעולים.

מצד שני, לדרבן ציונים דמוקרטים זה כלל לא עיקר המטרה של המערכת הפעילה. העניין העיקרי שלנו הוא להסביר לאנשים שלא מבינים במגילה ובתורה שאנו מתבקשים לסור מרע, לעשות טוב, ולרדוף שלום והסדרה.

מלחמה זה דבר איום ונורא, ושנאה אינה דרכה. במילים אחרות, מטרתינו הצנועה היא לקדם את חזון המדינה ועיקרה של תורה וזאת כדי להפסיק את מעגל הדמים הנורא, ואולי להגיע לרגיעה, שלווה ופריחה ללא איבה.

כמובן שהמשימה לא קלה. האומה הרדופה חרדה לקיומה בהתמדה, ופרט להסתה מתמידה צרה אצלנו רודפת בעייה. מצד שני, עיקרה של תורה והכתוב במגילה שהקימה את המדינה לא השתנה, ולכן חיוני לשוב לדרך הנכונה.

קישור למאמר בשם- יש צמיחה ופילוסופיה זו בהמה. קישור למאמר בשם- למה? ככה. קישור למאמר בשם- יש תקשורת בלי קשרים. קישור למאמר בשם- עיתון ברשת נקודה קום. קישור למאמר בשם- המערכת פתחה במבצע הפץ ברשת. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “איך משכנעים מוסתות ומוסתים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן