הקרב האחרון להושעת החזון לציון

הקרב האחרון להושעת החזון לציון

ברצונה של השכינה והדמוקרטיה עד סוף השבוע כנראה נגיע לרגע בו יסתם הגולל על האפשרות שעבריין הסדרתי שגם חשוד בבגידה במדינה בעבור עמלה ישוב להזיק לאומה, לדרכה ולחזונה.

מה אפשר לומר? המערכה האחרונה כרגע נמצאת בעיצומה אפילו שהתוצאה כבר די ברורה, והנביחות לא יעצרו את השיירה.

ציטוט:

מאבק שיימשך עד הרגע האחרון: לוח הזמנים הצפוי עד העברת התקציב.

עד כאן ציטוט.

הלוחמה הנואשת והעזה, ההסתה הפרועה, ההשמצה הריקה, התקיפה וההכפשה מצד חברי הכנופיה שמשום מה מצייתת לנאשם שכנראה יורשע מעידים על עוצמת הבהלה, החרדה והאימה שכנראה אחזה בחבורה העבריינית שהודחה.

ציטוט עם ציטוטים:

מה קרה בפעם שעברה כאשר הימין הקיצוני הדגים חוסר הבנה בתורה?

למה לחזור על טעות קשה שפגעה במדינה, והיא גם פשע נורא למצווה מרכזית חשובה?

מדוע צריך להלבין פנים בפרהסיה ולנסות להפיץ דיבה שיקרית ומזיקה?

ציטוט:

ח”כ גפני על בנט: “בגד במדינת ישראל”

ציטוט:

ח”כ מהליכוד בהפגנת הימין: “עבאס לוקח כסף והורג את החיילים שלנו”.

ח”כ פטין מולא מהליכוד אמר כי מנסור עבאס מסייע להרג חיילי צה”ל. “לא נכנע לטרור, לא נכנע לשמאל, לא נכנע למנסור עבאס שלוקח כסף והורג את החיילים שלנו. אנחנו עוד נחזור לשלטון.

עד כאן ציטוט שמסית בארסיות וכנראה מעז לעשות זאת רק בגלל החסינות.

כל ההמולה הזו בטח קצת מלחיצה את המורשעת הלקויה שלא לדבר על הפועל שלה, זה שנאשם בשלל כיתבי אשמה וממתין להזיע בפני ועדות החקירה, דבר שלכאורה יוביל אותו אחר כבוד לתא נוח במתקן כליאה ציבורי לאיזה תקופה.

הימים הקרובים כנראה יספקו הרבה הנאה לצופות ולמתעניינים בכאלה דברים מביכים. המודחים העצבניים יזעקו, יצרחו, יאשימו, ישמיצו, יכפישו, יאיימו וילבינו פנים, ולאחר ההצבעה יגיעו לנו ימים הרבה יותר שקטים ורגועים.

אפשר לרחם על המפסידות והמפסידים, להבין לליבן וליבן שמלא פחדים קיומיים או אפילו לחוש קצת חמלה כלפי העברייניות והעבריינים. מצד שני, זה קצת מנחם לחשוב שמי שאחראי לכישלונות המביכים זה החוטאים שלכאורה הסתבכו עד צוואר במשגים פליליים, או שזה רצונו של הרב חסדו השוכן במרומים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- יש חסינות לרישעות?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “הקרב האחרון להושעת החזון לציון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן