הרביעי בנובמבר כנראה יזכר

הרביעי בנובמבר כנראה יזכר

ברביעי בנובמבר נרצח ראש ממשלה ששיחרר את הבירה לאחר אלפיים שנה. הדבר הנורא קרה לאחר הסתה פרועה, שיקרית, מפלגת, יזומה ומאוד מזיקה, שלא נמנעה אלא דווקא טופחה ולובתה.

ברביעי בנובמבר אושר תקציב למדינה שמאוד סבלה תקופה ארוכה, והנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה ישב במליאה והוריד ראש בבושה, שכן האופוזיציה סבלה בלילה הפסד אחר מפלה, מכה אחר בושה, הפסד אחר תבוסה, ועכשיו כבר ברור שכנראה לא תהייה תקומה לראש הכנופיה שהודחה.

כמובן שזה יהייה יפה להודות למי שלכאורה שירת את המדינה תקופה יותר מידי ארוכה ולא רק את המורשעת הלקוייה וייצר החמדנות חסר השליטה, אבל לא לגמרי ברור על מה צריך לומר תודה.

למעשה, בזמן המשמרת של הנאשם בפלילים הורע מאוד מצבו של חזון המייסדים והעם. לא היו הסדרים עם השכנים, המשתמטים לא התבקשו לתרום למאמץ הלאומי ורק סחטו תקציבים ציבוריים כבירים בתמורה לתמיכה בנואף חוטא, כזבני ומושחת’ שבגד בשלוש נשים, לא רק באחת.

התושבות והתושבים אולצו להסתתר בבתים במקום לפרנס את הילדים, האיראנים חשו חופשיים ומשוחררים מהסכמים, ומיהרו לפתח אמצעים שעלולים לקצר להם את החיים. הטרוריסטים העזתים קיבלו מזוודות עם דולרים ובתמורה ירו עלינו המון טילים כדי להפחיד את הילדים. בקיצור, קשה לומר שהחיים תחת שילטונו של הנאשם בפלילים היו קלים ליהודים שכבר סבלו מספיק פעמים.

יש משהו סימלי ברביעי לחודש נובמבר. ההיסטוריה כנראה תעזור לנו להיזכר שבתאריך היום והחודש בו התרחש רצח נורא גם באה הקלה עצומה, שכן מי שאחראי להסתה המזיקה שהובילה לאסון לאומי מזעזע נחל אתמול בלילה תבוסה שמימנה כנראה כבר לא תהייה לו תקומה.

קישור למאמר בשם- המושחתים סופרים ימים. קישור למאמר בשם- הקרב האחרון להושעת החזון לציון. קישור למאמר בשם- תקציב למדינה וניקוי האורווה. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הרביעי בנובמבר כנראה יזכר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן