בחורים מתוקים מזיקים לאחרים?

בחורים מתוקים מזיקים לאחרים?

כידוע ליודעות וליודעים ניבחרי הציבור שלנו נשבעים לציית לחוקים ולפעול למען מדינת היהודים.

בנוסח השבועה שניתנת במליאה לא מוזכר הצורך לרמוס מפגינים או לדרוס מוסדות דמוקרטיים.
למעשה, מי שבהנהלה תומך בפגיעה אלימה באזרחים הוא עבריין שלא מכבד את עיקרה של תורה, אלא בוגד בה, בהתחייבות שניתנה למדינה, וגם מזיק לאחרים.

ציטוט:

סמוטריץ’ עשה לייק לציוץ שתומך בדורס המפגינים.

שר האוצר סימן ש”אהב” ציוץ של אחיו, טוביה סמוטריץ’, ששיתף תיעוד מאירוע דריסת המפגינים שחסמו אמש את נתיבי איילון. “אני רואה אדם נורמטיבי שעומד בגאון מול חבורת פורעים”

ציטוט:

בן גביר על עצורים מנהליים: רובם ילדים מתוקים.

עימות בדיון סגור אצל נתניהו | השר לביטחון לאומי מחה: “אתם הופכים נערים עם נזלת לגיבורים”, ראש השב”כ הזהיר – הפרעות בכפרים מסיטות כוחות.

עד כאן ציטוט.

עם ישראל ראה בתדהמה כיצד נהג פרוע פגע במפגין שלמרבה המזל נותר בחיים. מי חושב שמעשה של דריסה יזומה זה מיצווה מהתורה? מה, הנהג לא שם לב שיש מסביבו הפגנה, נתן גז ונסע?

לפני זמן לא רב נערכו פוגרומים אלימים, פרועים ומסוכנים בכפרים פלסטיניים. השר המורשע שלא מצליח להשתלט על מצב ביטחון הפנים הכריז הפוגרומיסטים הרצחיים הם לדעתו בחורים מתוקים.

מה עוד נשמע בהמשך? אולי שנאשם בשלושה תיקים פליליים חמורים, שגם חשוד בבגידה בביטחון התושבים בעבור מזומנים ובאחריות לאסון נורא שגבה הרבה חיים, הוא לכאורה קורבן צח ותמים לעלילות זדוניות שסתם המציאו כנגדו רשעים אחרים?

לאן בדיוק נגיע אם חברי ממשלה יסיתו בפרהסיה לדרוס ולרמוס אזרחים במדינה? מה, הכנופייה העבריינית רוצה שתגיע תגובה ציבורית כעוסה בצורת הקריאה הנוראה והפסולה- דרוס כל דוס? אלימות היא פעולה שגוייה ואסורה, אלא אם היא נעשית למטרות הגנה ואין עוד ברירה.

אולי כדאי לזכור שמתן כבוד לזולת הוא עיקר המסר אצלנו בדת.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בכאן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן