הציבורי והאישי, החוקי והפלילי

הציבורי והאישי, החוקי והפלילי

לבושתי הרבה צריך לומר בפרהסיה שיתכן שאני קצת אובססבי לגבי תקשורת ושיח ציבורי. סך הכל, הידברות סובלנית זה המקצוע שלי, והנושא הלאומי מאוד מעניין אותי, שכן לעניות דעתי הוא נוגע ישירות לשלומי, ביטחוני וקיומי הזמני כדמוקרט ציוני.

חוץ מזה, דומני שבאופן אישי אני גם דעתן פטפטני ודברני מטיבעי.

ציטוט:

מילצ’ן: “נתניהו אובססיבי לתקשורת, זה חלק מההישרדות שלו”

עד כאן ציטוט שעוסק בחשיבות ההתחזות במשפחת הנאשם בשחיתות.

אומנם, תקשורת אנושית וציבורית מאוד מעניינת גם אותי, אבל להבדיל מהנאשם הפלילי מעמדי, כבודי, תסרוקתי, עניבתי, אבטחתי, הוני, רכושי ותילבושתי לא ממש חשובים לי.

די משמחת אותי המחשבה שיתכן ומשפחת המלוכה מקבלת דיווח יומי מפורט מכל מה שעולה בעיתון ברשת נקודה קום לגבי מעלליה המביכים בתקשורת הכתובה.

מי יודע? אולי בגלל הבעת עניות דעתי הדמוקרטית הדלה נגד פשע הושמתי ברשימה שחורה? למעשה קשה לי לחשוב על סיבה יותר טובה.

בעזרת השם, בקרוב תודח הכנופיה ואולי תוסר מעלי המיגבלה שכבר שנים מציקה לי בהתמדה, ומרגישה כמו עין רעה או לקוייה. נו. טוב. אסור לאבד תיקווה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- אולי צחנה תסלק את האשפה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן