אולי צחנה תסלק את האשפה

אולי צחנה תסלק את האשפה

גם אם יש כוונה ממלכתית ואחראית טובה מצד האופוזיציה לפעול למען המדינה, אין באמת טעם בהידברות כנה על פשרה עם קואליציה שפועלת בעבריינות, נכלוליות וכזבנות, שכן הכנופייה העבריינית בעצם עושה כל מה שהיא רוצה, מהמקפצה.

למעשה, היום הסיפור כבר לגמרי ברור. הכנופייה העבריינית רוצה לבטל את מגילת העצמאות ולהקים לעצמה רודונות שתסלח לעבריינות, והטעות הפסולה הזו תוביל לעימות.

מי יודע?יתכן שחברי בית המשפט העליון צופים במתרחש בתימהון, ואולי נזכרים ביגון קל מי איפשר לפושע סידרתי להיות בשלטון, כאילו שזה מוסרי, סביר, הגיוני או מועיל לדמוקרטיה בציון.

ציטוט:

רוטמן מתכוון לאשר את הנוסח המקורי של צמצום עילת הסבירות.

על אף בקשת ראש הממשלה, יו”ר ועדת החוקה טוען כי אין טעם לרכך את החוק. בכירים בקואצליציה הסבירו כי החוק יעבור “ריכוך” אחרי שיעבור בקריאה ראשונה בכנסת

עד כאן ציטוט

המוכנות להידברות הייתה הצגה יפה שנועדה להשקיט ולהרדים את המחאה נגד רודנות. עכשיו המצב השתנה, מזימת הכנופייה נחשפה לאומה, ולכן כנראה תבוא תגובה ציונית דמוקרטית ראוייה.

למעשה, אין צורך לעשות מהומה או מאומה. תספיק שביתה כללית ורגועה, והרבה זבל יצטבר עד מהירה סביב ביתם של חברי הכנופיה. סביר שצחנה היא שיטה חוקית ויעילה, וזה בעצם גם לא מעשה אלימות פרועה שמהווה סכנה שניתן לירות בה ולנטרלה.

מי יודע? אולי המשטרה והצבא יסכימו לאסוף את הרי האשפה שתערם בגבעות רמות ומצחינות סביב מבצרם המהודר והשמור של חברי הכנופייה במקום להגן על המדינה?

ללא קשר לשיטת המאבק האזרחי, בסוף המערכה הנחושה נשוב לחזון הציוני, וניפטר מעבריין הסידרתי באופן חוקי.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- מה? יש בארץ מחאה? קישור למאמר בשם- ממלכתיות, אחריות, חמדנות ובוגדנות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “אולי צחנה תסלק את האשפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן