מה? יש בארץ מחאה?

מה? יש בארץ מחאה?

לפעמים לחברי הכנופייה העבריינית, זו שעסוקה בעצמה, גדולתה, חשיבותה, יופייה, עוצמתה, כוחה ומזימתה לכבוש את הדמוקרטיה ולהפכה לממלכה, יש קצת בעייה עם הבנת המציאות שאינה אגדה או תיקווה. למרבה הצער, הליקוי הזה קצת פוגע בתיפקוד המדינה, בביטחונה, בכלכלתה, באחדותה ובחזונה.

שחיתות, עבריינות ורודנות אינן חלק מחזון הציונות שמפורט במגילת העצמאות. למעשה, הפשעים הללו מייצגים טעות חסרת מוסריות ואחריות.

ציטוט:

אחרי לילה לבן: הכנסת אישרה את החוק שיסייע לאחיו של דרעי להיבחר לתפקיד הרב הראשי.

המליאה אישרה את החוק שיאריך את כהונת הרבנים הראשיים, וידחה את הבחירות לתפקיד לשנת 2024. מדובר בהצעה שקידם יו”ר ש”ס, שמעדיף לראות בתפקיד הרב הראשי הספרדי את אחיו, שכן – דחייה בבחירות עשויה לסלול את דרכו לתפקיד. באופוזיציה תקפו: “קואליציית השחיתות וההרס”

ציטוט:

השר ישראל כ”ץ: “ההפגנה בנתב”ג – מרי אזרחי”

השר מהליכוד תקף את המחאה נגד הרפורמה בנמל התעופה בריאיון לכאן רשת ב: “הם הפרו את הכללים, פעלו כדי לשתק ולפגוע באזרחים”.

עד כאן ציטוט.

היום פורסם שלאחר חודשים ארוכים של מחאה אזרחית בכל הארץ, עם שלל דגלים בגשרים, בככירות הערים ובכותרות כל העיתונים, סוף סוף הגיעה הארה לשר מלא הבינה, וזה ממש מרשים.

אז מה, שר בכיר כבד ועשיר בכנופייה שתגורש מהעיר הגיע למסקנה שיש כאן ובעולם מחאה אזרחית לא אלימה נגד שחיתות רודנית כבר תקופה מאוד ארוכה?

מעניין מי אחראי למהומה, ולמה עדיין יש רצון לרמוס את הדמוקטיה.וחוקיה. מי יודע? אולי המזימה הזו קשורה למחאה האזרחית שאינה אלימה, שהרי היא נוצרה בגלל מעללי הנאשם בשלל כיתבי אשמה.

מעניין שכבוד השר העירני לא ידע ולא שמע שיש במדינה בעייה חמורה שמאוד מעצבנת את האוכלוסיה.

יתכן שעל הקושייה הסבוכה לגבי זהות האחראי לצרה השר הנבון יצליח לענות נכונה רק לאחר הגות מעמוקה ואחרי איזה תקופה, ולכן אולי לא כדאי לעצור את הנשימה.

מצד שני, סביר שהוא ינסה להאשים את אזרחי המדינה בבגידה בחוקיה, וחלילה לא את שותפו הפושע.

קישור למאמר בוואלה.קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- ממלכתיות, אחריות, חמדנות ובוגדנות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן