בלי ריכוך יחריף הסיכסוך

בלי ריכוך יחריף הסיכסוך

מה נראה יותר חשוב לנאשם בשלל כיתבי אשמה? מצב האומה, שלומה, ביטחונה, כלכלתה ואחדותה או בריחה מהרשעה וישיבה במתקן כליאה?

יתכן שלא סתם המורשעת הלקוייה צרחה את התוכנית שלה- “שתישרף המדינה”? סך הכל, כבר יש תימרות עשן והמצב נפיץ, מעורער ומסוכן. כל הצרות שנופלות עלינו הן באחריות עבריין כזבן, ולא ממש טוב כאן.

ציטוט:

רוטמן: לא נרכך את החוק לצמצום עילת הסבירות.
יו”ר ועדת החוקה הצהיר בשיחה עם YNET ו”ידיעות אחרונות” כי הוא לא מתכוון לרכך את נוסח החוק עד השלמת חקיקתו. “עילת הסבירות מעיפה את נבחרי הציבור מההגה”. בדרך למשבר קואליציוני? הפלונטר של רה”מ: צפוי לדחוף לריכוך מחשש להתגברות המחאה והביקורת הבינלאומית – ולגרור כעס מימין.

עד כאן ציטוט שמבשר על בואו של עימות הנוגע למהותה של הציונות.

כידוע ליודעות וליודעים, עבריינים סידרתיים מצפצפים על רמזורים אדומים ואז מאשימים אחרים כדי להתחזות לתמימים שסתם תפרו להם תיקים.

במקרה הזה, מי שלא הקשיב לכל האזהרות, ההתרעות והאזעקות הרמות בגלל חשש מוצדק מהרשעות פליליות יקבל מהומות אזרחיות בילתי פוסקות, ואז גם יגורש מהעיר למתקן כליאה בעוון שלל עוונות.

למרבה הצער, עד שהציבור לא ישכנע את הכנופייה בצורה ברורה, מתמידה ונחושה שאין בדעתו להחליף דמוקרטיה בדיקטטורה תמשך החגיגה.

כמובן שהפושע הסידרתי יכול להחליט לוותר על המזימה לשנות את אופייה של המדינה כדי לחמוק מהרשעה והכל ישוב לשלווה, אבל כאמור, האופציה השנייה שלו זה מתקן כליאה, אז לעת עתה יש קצת בעייה שכן ההחלטה קשה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- דיונים עדיפים מעימותים. קישור למאמר בשם- אולי צחנה תסלק את האשפה. קישור למאמר בשם- ממלכתיות, אחריות, חמדנות ובוגדנות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן