בטלה ששכרה בצידה

בטלה ששכרה בצידה

סליחה על השאלה, שאולי אינה במקומה או חלילה קצת תעצבן את המורשעת הלקויה, אבל מדוע בעצם המדינה משלמת משכורת נדיבה, וגם בעבור דירה, תחזוקה, רכב ואבטחה לראש אופוזיציה שמסרב לעשות את העבודה?

ציטוט:

חודש להקמת הממשלה, ובניגוד לחוק – לא נקבעה פגישת עדכון בין ראש הממשלה וראש האופוזיציה.

עד כאן ציטוט.

לפי החוק, כנראה שצריכה להערך תקשורת סדירה בין ראש הממשלה לבין ראש האופוזיציה, וזה כביכול נעשה למקרה ולפתע תוחלף ממשלה, וכך להנהגה המחליפה יהייה ברור מה המדינה עושה ומה מצבה בכל זירה.

במקום לכבד את הנוהל ולוודא שהאומה מנוהלת כהלכה הנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה שגם חשוד בבגידה בעבור עמלה שמנה בלי שמישרד הביטחון ידע, לכאורה מפקיר את חובתו לאומה ולא בא לשום פגישה.

מה אפשר לומר? דומה שעוד לא היה כזה דבר. מה, ראש האופוזיציה הישראלית כביכול מסרב לקבל תדרוך שבועי לגבי מצב האומה כי קצת קשה לו לקרוא לנפתלי- כבוד ראש הממשלה? זו התנהגות אחראית, בוגרת ושקולה? חלילה השמועה נכונה הרי שהיא מהווה עילה להדחה בעוון הזנחה.

למה הנאשם לא חושב גם על טובת המדינה ולא רק, לכאורה, על תגובותיה ורצונותיה של המורשעת הלקויה? מה יעשה לנאשם בפלילים שכביכול מזניח את חובתו הציבורית לאזרחיות ולאזרחים?

האם שר המשפטים הנבון יבין שכך לא מנהלים מדינה ויפעל מיידית כדי לעצור את העבריין עד לתום ההליכים הפליליים בערכאה? מי ימונה להחליף את ראש האופוזיציה שלכאורה לא מוכן לשקול את טובת הפרהסיה, ביטחונה ושלומה, ומסיבות אישיות מתחמק ממילוי חובותיו בעבודה?

קישור למאמר ברוטר נט.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן