בלי בושה יש פחות מבוכה

בלי בושה יש פחות מבוכה

נאשם בשלל תיקים פליליים שהודח מהשילטון, שגם חשוד בבגידה בביטחון ציון בעבור ממון ובאישור הילולה צפופה מידי שגרמה לאסון מלא יגון, הוא זה שיקבע אם יש או אין במעשיו ההרסניים והעברייניים קלון?

אין קלון בהדחה מביכה מהשילטון?

אין קלון בשלל כיתבי אשמה שלכאורה מעידים על ביצוע עוון?

אין קלון במתן רשות להסתכן באסון במירון?

אין קלון בתחנונים מבוהלים לעסקה שתמנע קלון?

מי יודע? אולי להיות עבריין סדרתי שנחשף, הואשם ולכאורה יורשע זו גאווה גדולה. למה צריך לחוש בושה?

ציטוט:

“לא נאפשר לנתניהו לחתום על הסדר טיעון עם קלון”, מצהיר קרעי. “אם איכשהו זה יעבור לו בראש – אנחנו נהיה שם כדי לומר לו ‘בשום פנים ואופן לא’. נתניהו לא נמצא במשפט לבד, אלא יחד עם כל המחנה הלאומי, והוא חייב לציבור שלנו לא פחות ממה שהציבור חייב לו. הסכנה האמיתית היא שאם נתניהו יזוז בגלל הפיכה משפטית ותפירת תיקים – לעולם לא תהיה כאן ממשלת ימין מתפקדת.

עד כאן ציטוט.

יתכן שחבר הכנסת הקיצוני שתומך בגלוי בנאשם פלילי ומשמיץ את ההליך הדמוקרטי בפומבי לא לגמרי מבין את התהליך החוקי. במציאות, מי שמורשע בבית דין כבר לא נחשב צח ותמים לחלוטין.

כמובן שאפשר לספר שהמימצאים הרבים, העדים האמינים, שלל המסמכים המרשיעים וההקלטות של העוונות הרבים בכלל לא קיימים. ניתן גם לומר שהשוטרים, החוקרים, השופטות, השופטים, הפקרליטות והפרקליטים הם אוייבים מסוכנים שסתם נטפלים בגלל קנונייה לקורבנות תמימים.

מצד שני, לא בטוח שהסיפורים המעניינים הללו ממש ישכנעו את הצופות והצופים, שהרי עבריינים סדרתיים ונאשמים נכלוליים בדרך כלל טוענים שהם לכאורה מלאכים צחים בעוד שכל האחרים הם כביכול הרשעים.

עם כל הכבוד לחבר הכנסת החסין מימין, מי שיקבע אם יש קלון בשלל מעשים מזיקים שאינם חוקיים זה לא הוא או הנאשם בפלילים אלא בית הדין.

הערה אחרונה לגבי התקווה המשעשעת וההזוייה לראות ממשלת ימין מתפקדת בהנהלה: הממשלה הימנית שסולקה לא תיפקדה כהלכה, היא חטאה, כשלה ומעדה, ובגלל זה היא הודחה מהשררה כשחבריה העברייניים שקועים עד צוואר בשלל כיתבי אשמה.

למעשה, הימין הלאומני, הסרבני, החמדני, הגזעני והלוחמני גם לא מתפקד באופוזיציה, שהרי הוא צווח איומים מפחידים מהבמה, מסרב לשתף פעולה או לשלוח נציגים לועדות, על אף שבועת האמונים שניתנה לשרת את המדינה ולציית לחוקיה, ובכך מאוד מפריע לעבודה המליאה.

למה שהאומה תרצה לקבל בחזרה הנהלה שהזיקה לה, הביאה בושה, הסתבכה בערכאה, ופגעה בפרנסתה, שלומה וביטחונה?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- משתף הפעולה לכאורה מסייע לפשע. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- הקלון הלך לישון. קישור למאמר בשם- מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים. קישור למאמר בשם- שילטון, עוון וקלון. קישור למאמר בשם- הנאשם מודה ומתחיל סוף המחזה. קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “בלי בושה יש פחות מבוכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן