משתף הפעולה לכאורה מסייע לפשע

משתף הפעולה לכאורה מסייע לפשע

מי שחובש כיפה ונשבע לשמור אמונים למדינה ולחוקיה לא תמיד מצליח גם לקיים את ההבטחה, לסור מרע או לשרת את הקהילה נאמנה.

למרבה השמחה, שחיתות מזיקה, מסוכנת, נכלולית וחמדנית פשטה בשררה, אבל החוטאים הסדרתיים נחשפו, נתפסו ואפילו קיבלו נזיפה קלה, שזה ממש נורא.

הסיבה לסלחנות התמוהה, השגוייה והפסולה כלפי חברי הכנופייה שסרחה כנראה די פשוטה. היחידי שמחליט על מידת ההענשה, הבושה או הכפרה וההמחילה בעצמו מונה לתפקיד על ידי ראש הכנופייה, ומאז הוא עושה כמיטב יכולתו המשכילה לסייע לפשע אל מול האומה כולה, לכאורה.

ציטוט:

מאסר על תנאי וקנס סמלי: נחתם הסדר טיעון עם ליצמן.

כחלק מההסדר השר לשעבר יודע בהפרת אמונים בפרשת מלכה לייפר • פרשת המעדנייה לא תהפוך לכתב אישום • הוא ישלם קנס של 3,000 שקלים.

ציטוט:

הושג הסדר טיעון עם אריה דרעי: יודה בעבירות מס ויתפטר מהכנסת.
יו”ר ש”ס יודה בשתי עבירות של אי דיווח לרשויות המס על עסקאות שבהן העביר או מכר לאחיו שלמה דרעי כספים וזכויות בקבוצת רכישה. הוא ישלם קנס בגובה 180 אלף שקל, ולא ייקבע לו קלון.

ציטוט:

הסדר טיעון עם נתניהו הוא חרפה לדורות.
נושא שהגיע למחלוקת ציבורית כה עמוקה, מוזן ממכונת תעמולה משומנת ושטוף בפייק-ניוז, חייב להיות מובהר בהכרעה של בית משפט, לכאן או לכאן.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, חשד כבד להשהייה, דחייה ומתן סיוע לפשע הפך במבחן התוצאה לעובדה שכל המדינה רואה בתדהמה קלה. האם תפתח ועדת חקירה כדי לבדוק מדוע היועץ לכנופייה שהודחה מנסה להקל עם כל מי שחטא כמעשה של שגרה?

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- הקלון הלך לישון. קישור למאמר בשם- מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים. קישור למאמר בשם- שילטון, עוון וקלון. קישור למאמר בשם- הנאשם מודה ומתחיל סוף המחזה. קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

5 thoughts on “משתף הפעולה לכאורה מסייע לפשע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן