בלי דמוקרטיה תיהייה דיקטטורה

בלי דמוקרטיה תיהייה דיקטטורה

פסקת ההתגברות היא שם מכובס להשתלטות שתהרוס חזון הציונות. בדמוקרטיה יש שלוש רשויות חוק נפרדות, וזאת על מנת שיהיו איזונים ובלמים שימנעו חטאים, שחיתויות ועוונות.

הקואליציה כבר שולטת בכנסת שמחוקקת, ועכשיו זוממת לשלוט גם ברשות השופטת. בקיצור, היא משתלטת, או לפחות שואפת.

ציטוט:

לפיד: “יש לעצור את פסקת ההתגברות ההרסנית – רק אופוזיציה מאוחדת תעשה זאת”

יו”ר יש עתיד התייחס לראשונה לכוונת הממשלה העתידית לחוקק פסקת התגברות, וקרא לגוש שלו להתאחד נגד המהלך “המטורף וההרסני”.

עד כאן ציטוט

ברגע שפסקת ההתגברות תתקבל, חלילה, הדמוקרטיה תהפוך לדיקטטורה, על אף הניסיונות להרגיע את הפרהסיה ולטעון שאין סיבה לדאגה ולכאורה הכל כשורה.

מאותו רגע שתתקבל ההצעה הנוראה, הממשלה תחוקק חוקים כרצונה, ואם בג”צ יתנגד, היא פשוט תצביע בכנסת שבשליטתה להתעלם מהפסיקה, ותעשה כרצונה.

בעברית קלה, יש סכנה מוחשית, ממשית וברורה לקיומה של הדמוקרטיה, שהיא חזון המדינה, וכל זה נעשה רק כדי לחלץ פושע מישיבה בתא לאחר ההרשעה הצפוייה.

חוץ מזה, במגילה כתוב שנקיים שוויון ונחתור להסדרה. למרבה הצער, לכנופייה הגזענית והאלימה שנבחרה יש רצון לספח מיליוני מוסלמים למדינה שתאבד את ציביונה, וגם זה מהווה סכנה.

אפשר שהמערכה להצלת המדינה תתקיים בעראה, זו שבעבר כבר אישרה לעבריין לשלוט בה כאילו אין בעייה, אבל גם יתכן שהפרהסיה המרומה תבין שבדמוקרטיה הכוח הוא בעצם אצלה.

הארץ כבר כוסתה דגלים בעבר, לא ויתרה תקופה ארוכה, הייתה נחושה ונפל המבצר. אם יהייה צורך, זה יקרה שוב, ולא יפסק עד שהפושע יושם במעצר. מכת”זית לא תעצור את חזון המדינה העברית.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הנמלט מהרשעה יחסל את הדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- פושעים רוצים לשלוט בשופטים? קישור למאמר בשם- התגברות, שחיתות, עבריינות וציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן