המזימה לביטול הדמוקרטיה

המזימה לביטול הדמוקרטיה

התוכנית לבטל את הדמוקרטיה ולהמליך את הממשלה כשליטה יחידה, במטרה לשנות חוקים, לבטל הליכים ולהושיע את הנאשם בשלל כיתבי אשמה, מתקדמת בהצלחה רבה.

כותרת מודאגת מספרת שביטול הדמוקרטיה והשתלטות על מערכת החוק כנראה תחזיר אותנו לתקופת האבן, וזה לא צחוק.

סביר שההנחה המדאיגה מבוססת, שכן כבר ראינו שאלות קשוחות של שוטרים, פרשים על סוסים, מכת”זיות וחצציות שמשליכות אבנים הם אמצעים די מקובלים לפיזור מפגינות ומפגינים.

מצד שני, יתכן שהחזרה לתקופת האבן תשפיע עלינו רק באופן זמני, ואחרי כמה שנים ושימוש בהרבה מקלות, שלטים ואבנים בכיכרות, בצמתים, סביב ארמונות מבוצרים ובגשרים בסוף נשוב להיותת מתורבתים, נאורים ומאופקים.

סך הכל, יש בארץ יותר אזרחיות ואזרחים מאשר שוטרות, שוטרים ופוליטיקאים עברייניים. לפיכך, כנראה שבסוף קרבות האבנים והמלחמות האלימות על המייצגים המתנפחים יתכן שנשוב לזמנים המודרניים. ונחזור להיות דמוקרטים רגועים.

חוץ מה, בדמוקרטיה הרוב קובע, וזו השיטה שעבדה עד עתה. מישהו חושב שהמשטרה תנצח במקלות ואבנים את האוכלוסיה כולה? מישהו חושב שהאזרחיות והאזרחים רוצים שינויים משטריים, או שהישראלים פחדנים וצייתניים? בפעם שעברה המחאה דעכה בגלל אלימותה משטרה או רק התגברה והתפשטה עד שניצחה?

כנראה שהתשובה לשאלות המעניינות יופיעו בדיברי הימים ואז נהייה יותר חכמים. בינתיים צריך להיות סבלניות וסבלניים, ולהתכונן לעימותים אזרחיים ממושכים, עקביים ונחושים. זה לא קל להפטר מפושעים, אבל אין ברירה אחרק יש אפילו יותר נזקים

ציטוט:

מצבו של נתניהו מעמיד בפני החרדים והחרד”לים חלון הזדמנויות חד פעמי לביטול סמכותו של בית המשפט העליון. הם יקבלו את שלהם, הוא יקבל את שלו, אנחנו נשלם את החשבון. זה הזמן לקרוא את לפיד וגנץ לסדר, כדי שיובילו את המחאה האזרחית העוצמתית ביותר שידעה ישראל מעודה.

עד כאן ציטוט.

הפעולה הראשונה שהכזבן הנכלולי ינסה לבצע היא לבטל את עצמאותו של בית המשפט הישראלי, ולהראות עצמו כחף, צח, תם, זך ונקי.

יתכן שההיסטוריה תראה שהשופטת חיות אישרה פה אחד לפושע סידרתי לגרום לנו נזק רציני. מה נעשה אז? הרי לא יהייה בית דין שבו נוכל לבקש צדק משפטי.

כנראה שהמרי האזרחי יחל כאשר הממשלה הבאה תתחיל לנסות לפרק את החוק ומוסדות הדמוקרטיה. למעשה, יתכן שכבר נראה את המערכה הראשונה בשבוע הבא

לאור ניסיון העבר, לא ממש בטוח שבג”ץ יחלץ להציל את הדמוקרטיה ויתכן שאפילו יסכים להפוך לבובה חלולה שמרקדת לחלילה של ההנהלה. מסיבה זו, ההצלה כנראה תבוא מאזרחיות ואזרחי המדינה שלא ירצו לשתף פעולה עם פשע.

אולי כמה ססמאות יסבירו לפרהסיה את הסכנות:

פושע שנשפט בערכאה ינהל את המדינה וישנה את חוקיה?

בית המשפט הגבוה יפרק את הדמוקרטיה ויכנע לרודנות הממשלה בעזרת שליטת הקואליציה במליאה?

עבריין עודד גזען עם אקדח קטן?

גזענים, קיצונים פרועים, אברכים שמשתמטים ועבריינים סידרתיים יושיעו את מדינת היהודים?

כשבני ועמיר הקריבו את עצמם, כבודם ושפמם כדי למנוע ממשלת ימין על מלא כל העם קצת התפלא.

הגזענים הקיצונים יצניעו נשים בספסלים האחוריים או שאין אצלם במפלגה כאלה דברים?

שלום אינו רעיון שמאלני או בוגדני אלא החזון היהודי והלאומי.

זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

עד כאן שאלות.תמיהות ואזהרות לעם, שעולות אצלנו כמודעות במסגרות צבעוניות ונאות מידי פעם.

קישורלמאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הנמלט מהרשעה יחסל את הדמוקרטיה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן