הממשלה העבריינית ותסבוכת משפטית

הממשלה העבריינית ותסבוכת משפטית

ישראל הקיצונית, הסרבנית, הגזענית והשתלטנית קיבלה מכה רצינית. מי יודע? אולי הסביבה מעדיפה גישה דמוקרטית, שוחרת שלום ושוויונית?

עד היום יכולנו לטעון להגנתנו שאנו רוצים הסדרה ושלום, אבל הצד השני שואף למדון ודוחה כל פתרון. לאחרונה בחרנו להנהגה גזענים אלימים, עברייניים ומסוכנים שמתחזים ליהודים אבל לא ממש שואפים לממש את חזון המייסדים אלא לעולל לאחרים מה שלנו היה מאוד לא נעים.

הלאומנים ששואפים לספח בכוח מיליוני מוסלמים תוך הפרת חוקים בינלאומיים כדי לשמר את אופייה היהודי של מדינת העברים יאלצו עכשיו להסביר לעולם מדוע צריך לסלוח למעשים שאינם מוסריים, מתחשבים או חוקיים.

מי יודע? אולי העולם התרבותי יבין שאצל מנהיגנו כבוד לחוק זה עניין שולי או סתם פוליטי? עובדה שיש בארץ הקודש כוונה זונית להכשיר שרץ עברייני ולהמליך חוטא סידרתי. אם זה המצב המקומי, מדוע שהממשל הנכלולי יתרגש מהחוק הבינלאומי?

סביר שרק אחרי שנתחיל לסבול באופן משמעותי ונתלונן שכל העולם סתם אנטישמי במקום להיות סלחני כשנעשה פשע לאומי תתחיל לבוא הבנה שאולי בכל זאת יש היגיון בחזון הלאומי לביטחון, שוויון ושלום אזורי.

עד שזה יקרה, כנראה שקצת נבכה, אולי נאשים את הציונים שוחרי ההסדרים או הערבים שסתם רוצים להיות חופשיים, ונחשוב איך הגענו לזה. יתכן שהחזון לציון הוא רעיון יותר נכון ונבון מאשר סרבנות, גזענות, ריב ומדון. אומנם, שנאה מאחדת ומשלהבת את המחנה, אבל למעשה היא ההפך הגמור ממה שמצווה.

בלי לשלם ביוקר על טעות שכוללת סרבנות, גזענות ורשעות קצת קשה לדעת שבוצעה שטות שגוייה וחסרת אחריות. כמובן שהקיצונים המרדניים ינסו בהתחלה להיות עקשניים כדי להראות גבריים, אמיצים, קשוחים ועמידים, אבל זה כנראה ישתנה שהמחירים יתחילו להיות גבוהים, בילתי נסבלים, כואבים או מסוכנים.

ציטוט:

“זה לא נראה טוב, חוות הדעת עלולה להיות קשה מאוד”: התרחישים והאפשרויות בעקבות החלטת האו”ם.
חיזוק אפשרי ל-BDS ומכה בקרב על הנראטיב – החלטת האו”ם היא רק השלב הראשון בתהליך שעלול להסתיים באופן בעייתי מאוד עבור ישראל.

עד כאן ציטוט בעל משמעות שכדאי לקחת ברצינות.

לפעמים קיצונים מעודדים שנאת אחים ועימותים, ואחר כך כולם מקוננים ותוהים במשך שנים למה שוב מתרחשים אסונות כואבים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הבית השלישי וסיכון ממשי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן