גם ביריונים מפחדים מסיכונים

גם ביריונים מפחדים מסיכונים

אז מה, המערב איבד את ההרתעה? הרשעים לא מפחדים מתגובה? לא בטוח שזה נכון, לפחות לפי מבחן התוצאה.

למרבה הצער, ביריונים, עבריינים סידרתיים ואלה שאינם גיבורים שמצליחים לשלוט ביצרים לא מתרשמים מחוקים, הסכמים או נימוסים מקובלים.

למעשה, הפושעים פועלים כפושעים מזיקים, אלימים ואנוכייים בלי להתחשב באחרים. השפה היחידה שמובנת לחוטאים פרועים וחוצפניים שלא מתחשבים בחוקים או באחרים היא זו שהם עצמם מדברים.

מסיבה זו בסוריה מושמדים משלוחים מסוכנים בלילות ובימים כבר הרבה חודשים, וכנראה שהאיראנים הבינו לאחרונה שהרוסים לא ירצו לקבל מהם אמצעים צבאיים מפוחמים, מפורקים ועשנים, שכן הם לא ממש שמישים.

ציטוט:

דיווח: איראן עצרה משלוח נשק מתקדם לרוסיה.
דיפלומטים מערביים אומרים כי איראן בלמה משלוח שככל הנראה כלל טילים בליסטיים שיועדו לצבא רוסיה • יועצו הבכיר של נשיא אוקראינה זלנסקי: “איראן קיבלה הצעה שאינה יכולה לסרב לה”

עד כאן ציטוט.

אימרה ידועה מספרת שמה שלא הולך בכח הולך במוח. בשריון לומדים שבורג סרבני בזחל הבוצי שלא נפתח בעזרת הפעלת עוצמה רבה מחייב שימוש בחוזקה קצת יותר מרשימה ומביאים מוט הארכה.

בעברית קלה, כנראה שאיראן עכשיו תחשוב איך להעביר סחורה נפיצה לרוסיה בצורה סמוייה כדי לוודא שהיא מגיעה ללא פגע. חלילה, תתגלה המזימה ואיראן תתחיל להראות כמו סוריה, שמנסה למנוע השמדת משלוחים, מתקנים ואמצעים, אבל לא ממש מצליחה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- סיבה לדאגה? השכם לטפל בה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “גם ביריונים מפחדים מסיכונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן