סיבה לדאגה? השכם לטפל בה

סיבה לדאגה? השכם לטפל בה

ארצות הברית הודיעה שיש צורך לדאוג בגלל שיתוף הפעולה הצבאי בין מדינות ציר הרשע, אבל כנראה שישראל לא ממש הופתעה אלא דווקא שמחה שסוף סוף יש הבנה לעמדתה.

ציטוט:

הרוגים בתחנת כוח בקייב, 1,100 יישובים בלי חשמל; ארה”ב על יחסי רוסיה-איראן: העולם צריך לדאוג.

עד כאן ציטוט.

יכול להיות שהאמריקאים בחרו בקפידה רבה את המילים, שכן צריך להיות זהירים כשמתעסקים עם אנשים לחוצים, תוקפניים, אכזריים, חמושים ולא יציבים.

לעיתונאיות ועיתונאים אין שום צורך לחסוך מילים. למעשה, לפעמים קורה שככל שגדל מספר המשפטים במאמרים המעניינים כך גם מתקבלים יותר מזומנים. למרבה הצער, לא לכל הכותבות והכותבים נותנים תגמולים חומריים, אבל עדיין מועלות המון מילים.

מהסיבה שמתוארת לעיל אפשר להמשיך ולומר שהיה ניתן לתת לציבור כותרת קצת אחרת, שכן אולי זה היה עוזר להבין במה מדובר.

הנה למשל, במקום לכתוב- “ארה”ב על יחסי רוסיה-איראן: העולם צריך לדאוג” בקלות ניתן היה לומר שמי שמודאג ונואש זה הצאר. סך הכל, צבאו מותש ואין לחיילים כוח כבר. לכוחות אין מספיק תחמושת, הוא נאלץ לרכוש ציוד זר שאינו מוכר, ועל אף המאמצים אין הרבה הצלחה או שיפור ניכר. בנוסף, גם העם ממורמר.

מי שזומם לגרום נזק לעם שלם בסוף ישלם או יעלם. לפיכך, מי שצריך לחוש מודאג, שלא לומר קצת מבועת או מפוחד, זה הצד התוקפני שבמעשיו הרצחניים הפך עצמו ליעד.

בספר הספרים כתוב שרצוי לנטרל רשעים מסוכנים לפני שהם מצליחים לגרום נזקים. כמה טוב שרוב האמריקאים הם נוצרים שמכירים היטב את המופיע אצלנו בכתובים, אלה שאצלם נחשבים לישנים בעוד שהתוספות אודות קורותיו של יהודי נחמד מנצרת גורמות להם לחוש מתקדמים. ללא קשר, מה שבאמת חשוב זה שהרעיונות מוכרים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- ציוד איראני ופתרון ישראלי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “סיבה לדאגה? השכם לטפל בה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן