ציוד איראני ופתרון ישראלי

ציוד איראני ופתרון ישראלי

זה קצת מצער שלא כל המנהיגים בעולם מכבדים את החוקים הקדושים שניתנו לנו פעם, והם משקרים, מזיקים ופוגעים באחרים בחוסר התחשבות לצרכים אנוכיים.

יודעי דבר מספרים שהשוכן במרומים מעניש חוטאים, משמיד להם טנקים או סתם מדיח אותם מתפקידים ומסבך אותם עד צוואר בהליכים פלילים.

ציטוט:

למרות ההכחשות: איראן הבטיחה לספק לרוסיה מל”טים מתאבדים.

איראן הבטיחה היום (שלישי) לרוסיה טילי קרקע-קרקע ומל”טים מתאבדים, כך אמרו היום (שלישי) שני מקורות איראניים ל”רויטרס”. העסקה גובשה ב-6 באוקטובר, כשסגן הנשיא מוחמד מוקהבר, שני גורמים רשמיים בכירים ממשמרות המהפכה וגורם רשמי ממועצת הביטחון הלאומית העליונה, ביקרו במוסקבה לטובת שיחות עם רוסיה בקשר לאספקה של נשק.

ציטוט:

אוקראינה מאיימת לנתק את היחסים עם איראן – וקוראת ל”סיוע מיידי” מישראל.
יממה לאחר מתקפת המל”טים האיראניים על קייב הודיע שר החוץ האוקראיני כי ימליץ לנשיא זלנסקי לנתק את היחסים הדיפלומטיים עם טהרן – והצהיר שיבקש רשמית מישראל מערכות להגנה אווירית.

עד כאן ציטוט מעורר התפעלות. שכן הראשון מראה שאצל פושעים אין גבול לחוצפנות ולנכלוליות.

יתכן שהגיע הזמן להפסיק את העמימות וההתפתלות, ולסייע לקורבן להתגונן מפני התוקפן. סך הכל, מי ששותק בזמן שמתבצע רצח עם אחראי להמשכו של הנזק הנורא שנגרם.

חלילה, אין לישראל שום רצון או כוונה להזיק לעם הרוסי או לנטרל את כוחות הצבא שלה בגבולנו הצפוני. מצד שני, אולי אפשר לעזור לאוקראינה ליירט ציוד איראני. הדבר לא יפגע באף חייל רוסי ואולי יעצור את הטבח הרצחני.

סך הכל, העם היהודי הוא מוסרי, ובעצמו סבל מאוד כשפעם עמד יחידי כנגד רודן רצחני.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “ציוד איראני ופתרון ישראלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן