בסוריה מיתמר עשן שיראה בטהראן

בסוריה מיתמר עשן שיראה בטהראן

הרי הודעה חשובה שכבר פורסמה:

עם ישראל עבר כמה אסונות לאומיים נוראיים. למעשה, בגלל זה עד היום אנו מצולקים, עירניים, חמושים, מאומנים, מוכנים, מקוננים ובוכים.

כנראה שהפקנו לקחים ופיתחנו אמצעים, לפי מקורות זרים, שיכולים להגן על היהודים ולבער את האיומים בכמה רגעים מאוד מרהיבים.

משום מה, מי שאוהב לשנוא לא מוכן לוותר על מזימתו, ולכן אין ממש ברירה אלא לעצור אותו.

בעולם מדברים בנימוס דיפלומטי עם האיראנים הנכלוליים, התוקפניים, המזיקים והכזבניים, אבל הישראלים רואים שהדברים לא ממש עוזרים, אז מחוסר ברירה הם פועלים בלילות ובימים להשמיד סיכונים.

כמה טוב שהממשלה האחראית והנחושה לא מהססת להגן על המדינה בתקיפות אמיצה וחסרת פשרה. כמה טוב שציוני אחראי אישר פיתוח מערכת הגנה מדהימה שמגינה כבר שנים בהצלחה רבה על ביטחון האומה.

למרבה הצער, מי שלא מבין רמזים רועמים, בוהקים והרסניים עשוי לגלות שהישראלים לא משחקים.

ציטוט:

סוריה: ישראל תקפה את נמל התעופה בדמשק, 5 חיילים נהרגו.משרד ההגנה הסורי דיווח על תקיפה ישראלית באזור הבירה דמשק, שגרמה למותם של חמישה חיילים סורים ולנזק למקום. תקיפה זו מתווספת לתקיפות קודמות המיוחסות לישראל, שאירעו בנמלי התעופה במדינה בחודשים האחרונים, כשמטרתן מניעת העברות נשק אוויריות מאיראן.

עד כאן ציטוט שמראה שמתקיים משחק מאוד מסוכן, ודברים עולים בעשן.

האם האיראנים רוצים לבדוק אם הדבר גם יקרה בטהראן? אין בעייה להעתר לתחינתם, אבל כנראה שנמתין עוד קצת זמן. סך הכל מה בוער? אנחנו עדין כאן והם עדיין שם.

פעם איזה מורשעת לקוייה טענה בצרחה שבלי העבריין, הסידרתי זה שנאשם בשלל תיקים פליליים בערכאה, לכאורה תהייה כאן אדמה חרוכה. במציאות, הנזקים מתרחשים אצל אוייבי ישראל שנותרים מפוייחים ומפורקים, ומשפחת המלוכה הודחה מארמונה ומצפה להרשעה.

קישו למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מצבה של איראן קצת מסוכן. קישור למאמר בשם- תצוגת תכלית תביא לתפנית?  קישור למאמר בשם- קדושת החיים מצדיקה חיסול איומים. קישור למאמר בשם- איומים עשויים לגרום נזקים. קישור למאמר בשם- רומזים, מסמנים, מנטרלים ומתכוננים. קישור למאמר בשם- יפה ששולחים הסברים לזדים. קישור למאמר בשם- הישראלים לא משחקים. קישור למאמר בשם- למה המאויימים מאיימים? קישור למאמר בשם- מחוסר ברירה עשוייה להעלם סכנה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן