גם חוטאים כשרים בסוף משלמים

גם חוטאים כשרים בסוף משלמים

נראה ששר הבריאות באוסטרליה לא מגן בחירוף נפש ובעזרת תעלולים נכלוליים על עברייני מין שפוגעים בקטינות וקטינים לכל החיים.

הגויים המסודרים לא מתמהמהים או מצפצפים להנאתם על חוקים, ורק אצלנו נאשמים בפלילים עדיין מהלכים חופשיים ונהנים מהחיים.

ציטוט:

אוסטרליה: מלכה לייפר תועמד לדין ב-70 סעיפים של תקיפה מינית נגד שלוש מתלוננות.

בית המשפט באוסטרליה קבע כי לייפר בת ה-55, לשעבר מנהלת בית ספר יהודי במלבורן, תועמד לדין בגין מעשים שביצעה בשלוש מתלמידותיה בין השנים 2008-2004. השימוע הראשון ייערך במדינת ויקטוריה ב-21 באוקטובר. “עומדים לצד המתלוננות האמיצות, משוכנעים שירשיעו אותה”.

ציטוט:

מסתמן: ליצמן יואשם בכפוף לשימוע בפרשת מלכה לייפר.

היועמ”ש יודיע על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע נגד שר השיכון, שחשוד בכך שניסה להשפיע על חוות דעתם של פסיכיאטרים ממשרד הבריאות שמונו לקבוע את כשירותה הנפשית של המורה הפדופילית. כל זה קרה בעיצומו של הליך הסגרה ממושך, ובעת שהיה שר הבריאות. היועמ”ש צפוי להכריע בפרשה נוספת שבה נחשד ליצמן.

עד כאן ציטוט.

מערכת עיתון ברשת חשה פליאה וקצת תמיהה. סך הכל, כבר סיפרנו שהנאשם הפלילי הוא כזבן סדרתי, שקק”ל כביכול רצתה לגזול רעיון הנצחה ברשת ממוזאון שואה ולעשות לעצמה כסף קל, ואפילו אמרנו שתלונות רבות בנושא אונס קטינים בידיעת הממונים בקהילות שמתחזות לכשרות נשלחו בדאגה ליושבת ראש ועדת הביקורת, אבל לא היו שום חקירות ולא נערכה בדיקה.

חלילה, היינו מעלים ברבים דברים שאינם נכונים סביר שכל הנעלבות הזועמות והנעלבים הזועפים היו מזדרזות ומזדרזים לזמן אותנו בפני שופטים.

משום מה, כבר פרסמנו שוב ושוב את הדברים הנלוזים, אבל עוד לא קיבלנו זימונים להליכים משפטיים. אין ברירה אלא להניח שאולי זה המצב בגלל שהאחראיות והאחראיים יודעות ויודעים שדי בקלות ביכולתנו להוכיח את הטיעונים.

חבל שיושבת ראש הועדה לענייני ביקורת המדינה לא חקרה ובדקה את התלונה, שכן זה היה מונע הרבה סבל מהרבה קטינים שעברו התעללות נוראה מאז שהגיעה אליה לפני שנים ההודעה הראשונה, אבל למרבה הצער זו הייתה החלטתה. למעשה, לדברי העוזר שלה, הכל לכאורה נבדק ונמצא כשורה.

מי יודע? אולי היום כבר יותר ברור שהייתה סיבה לתלונה שחזרה על עצמה בעוד שדבר לא נעשה? בין היתר, דיווחים בנושא גם נשלחו למשרד מבקר המדינה, אבל כנראה שהיו סיבות טובות או הוראות לקויות למערכת כולה שלא לחקור את הפרשה, זו שעד היום לא נבדקה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- יו”ר הועדה לענייני ביקורת המדינה התעלמה מבעיה? קישור למאמר בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- מי מרחם על קטינים חרדים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן