דמוקרטיה נחושה עם מטריה

דמוקרטיה נחושה עם מטריה

אתמול החלה במדינה הציונית מחאה דמוקרטית ואזרחית, שלמרבה המזל אינה אלימה או נאצית. מה אפשר לומר? האווירה מייד הפכה להרבה יותר אופטימית.

כמו בעבר המערכה נגד השחיתות תתגבר משבוע לשבוע ותמשך עד להדחת הכנופיה העבריינית, זו עם שלל כיתבי האשמה והשאיפה להחריב את הדמוקרטיה, מוסדותיה וחוקיה במטרה לחלץ עבריין סידרתי מהרשעה וישיבה מאובטחת במתקן כליאה..

ציטוט:

גם גשם שוטף וטמפרטורות נמוכות לא מנעו מכ-100 אלף מפגינים למחות אמש (שבת) בתל אביב, ירושלים וחיפה נגד ההפיכה המשפטית שמתכננת הממשלה בראשות נתניהו.

מובילי המחאה סיכמו את אחד מערבי המחאה הגדולים שנראו בישראל בשנים האחרונות: “יצאנו למחות נגד הניסיון להפוך את ישראל לדיקטטורה. נצא גם בעוד שבוע, בעוד שבועיים ובעוד שלושה. זה הבית שלנו ואנחנו נילחם עליו כמה שצריך”, אמר רועי נוימן, דובר תנועת “הדגלים השחורים”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? אם גם איומי משטרה ואפילו סופה רטובה לא מנעו מהציבור לבוא בהמוניו עם מטריה להגן בנימוס על הדמוקרטיה מפני הפושעים שקמים לכלותה יש סיכוי די סביר שבסוף המאבק הנחוש תבוא הצלחה. סך הכל, בהימנון שלנו כתוב שאנו רוצים להיות חפשיות וחופשיים, ושלא אבדה התקווה. חוץ מזה, מחאה אזרחית שאינה אלימה כבר הוכיחה עצמה כשיטה מאוד יעילה בפעם שעברה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- .קריאה גלמודה הפכה למקהלה. קישור למאמר בשם- הנשיא לשעבר חש צער? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “דמוקרטיה נחושה עם מטריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן