קריאה גלמודה הפכה למקהלה

קריאה גלמודה הפכה למקהלה

הרבה מאמץ הושקע שנה אחר שנה בניסיון נואש להסביר לפרהסיה האדישה את הסכנה לאומה, לביטחונה וחזונה.

מה אפשר לומר? לא תמיד יש הצלחה מלאה גם אם לא מוותרים על חתירה להשגת המטרה.

למרבה המזל, כבר אין צורך לעמוד על גבעה חשופה ולזעוק בבהלה התראות מלאות חרדה שלא ממש משנות את המציאות המרה. ברוך השם, עכשיו הבעייה כבר לא סמוייה, חסוייה או חבוייה, ולכן למחאה יש קצת עזרה ותמיכה.

ציטוט:

חיות עוברת למתקפה ישירה; יועמ”שים ופרקליטי מדינה לשעבר: “מזועזעים מתוכנית לוין”

ציטוט:

מכתב היועמ”שים: “הזדעזענו, תוכנית לוין מאיימת להרוס את מערכת המשפט”.
פרסום ראשון של מכתב חסר תקדים: כמעט כל היועמ”שים ופרקליטי המדינה שכיהנו בתפקיד ב-50 השנה האחרונות – ובהם ברק, ביניש, רובינשטיין, מזוז וגם מנדלבליט – חתומים על גילוי דעת נגד הרפורמה. “העליון יהפוך לגוף מעין-פוליטי שיהיה חשוד בהטיית דין לטובת השלטון, קוראים לממשלה לחזור בה מהתוכנית”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, יתכן שסוף סוף יש הבנה- הכנופיה שבראשה עומד עבריין סידרתי, שהוא פושע נכלולי, מזיקה למדינה ומסכנת את קיומה.

כמה טוב שכבר יש הבנה לגבי מהות הסכנה וחומרתה. סך הכל, זה לא ממש נעים כשכולם סבורים שיצאת מדעתך או שיש לך בעייה אישית קלה בהבנת המציאות העגומה.

קישור למאמר ב- N12.. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הנשיא לשעבר חש צער? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

7 thoughts on “קריאה גלמודה הפכה למקהלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן