מי שחטא יסיים בתא

מי שחטא יסיים בתא

נראה שבמישור הציברי כבר יש הבנה לסיבה שבגללה במשך תקופה ארוכה הושמעה ביקורת מתמידה נגד הכזבן הנכלולי, זה העבריין הסידרתי שהפך עצמו לנאשם פלילי.

ציטוט:

נתניהו יודע היטב להזכיר לעצמו (אולי, אני כבר לא בטוח) את הנזקים שהוא ממיט על הציבור. הוא ער לכך שמיליונים סובלים עכשיו ממועקה ודיכאון, וימיהם עוברים בחרדה שמא הבניין קורס לתוך מדמנה של קיצוניות הזויה ואינטרסים צרים של השוליים.

הוא ער לפגיעה, בין קשה ובין מוגבלת, בכלכלת המדינה. אבל האיש, שמשתבח בתרומתו להזנקת המשק, ממאן להתעשת. כל מחיר ראוי בעיניו למען רווחתו שלו. שההשקעות בהיי-טק ייעצרו, שכסף יברח, שתוכניות פיתוח ייעצרו – מה כל זה אל מול טובתו הפרטית?

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה טוב שהמסר שכבר הועבר, נומק והוסבר כמה אלפי פעמים בעבר הפך ליותר מוכר. בעזרת השם ושומרי החוק, ניגוד עניינים בוטה וחצוף יוודא שזמנו של העבריין המסוכן נגמר.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה. קישור למאמר בשם- אי אימון זה צעד קונסטרוקטיבי. קישור למאמר בשם- כבר ברור שיש לסיים את הסיפור. קישור למאמר בשם-אולי המליאה תבחר בדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מי שחטא יסיים בתא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן