כבר ברור שיש לסיים את הסיפור

כבר ברור שיש לסיים את הסיפור

פושעים נכלוליים מתעלמים משבועת האמונים, עושים מה שהם רוצים ללא כל התחשבות בשלל התמרורים האדומים, וגורמים במעשיהם הרעים לנזקים רבים וכן לסיכונים לאומיים גדולים.

למרבה הצער, כל ההרס נעשה בזדון ובמודע במטרה למלט עבריין סידרתי מוכר מהרשעה וישיבה בתא המאסר.

ציטוט:

פרסום ראשון: האזהרה החשאית של גופי הביטחון נגד החקיקה.

יועצים משפטיים בגופי הביטחון: קצינים ובכירים במערכת עלולים להיחשף לתביעות פליליות בבתי דין באירופה

בכירים בפרקליטות הצבאית מזהירים בשבועות האחרונים כי המהפכה המשפטית, שחלקה עבר אמש (שני) בקריאה ראשונה, עלולה לחשוף קצינים בכירים בצבא או בכירים בדרג המדיני לתביעות פליליות בבתי דין באירופה. בדיון סגור של ועדת החוקה היום, הצטרפו לרשימת המזהירים גם היועצים המשפטיים של המוסד, שב”כ, הפרקליטה הצבאית הראשית בצה”ל ובכירים במשרד המשפטים העוסקים בדין הבין-לאומי.

עד כאן ציטוט בעל חשיבות שכנראה צריך לקחת ברצינות, שכן מדובר בגורל הציונות.

כנראה שלפושע המסוכן יותר חשוב להמלט עצמו מהרשעה מאשר טובתה, שלומה וקיומה של הדמוקרטיה כאן, וזו בעייה. כל תמרורי האזהרה הביטחוניים, המדיניים , החברתיים והכלכליים מהבהבים והנאשם בפלילים עוצם עיניים?

למה הכזבן נשבע אמונים למדינה ואז הוא מצפצף על החוקים? מדוע חתם על הסדר ניגוד עניינים ולאחר מכן מיהר לקדם חוקים שיסייעו לו לבחור שופטים סלחניים או להתגבר על אלה שקיימים? כך עושים אנשים ישרים, חפים, זכים, טהורים, הגונים, צחים וישרים?

בקיצור, כבר לגמרי ברור שצריך לסיים את הסיפור. אין צורך לתת לעבריין הסידרתי והמסוכן להמשיך לגרום למדינה נזק כל הזמן.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- אי אימון זה צעד קונסטרוקטיבי. קישור למאמר בשם-אולי המליאה תבחר בדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר


דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “כבר ברור שיש לסיים את הסיפור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן