אי אימון זה צעד קונסטרוקטיבי

אי אימון זה צעד קונסטרוקטיבי

הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי תוודא שהכנופיה לא מקימה ממשלת מעבר שתרמוס את הדמוקרטיה ואת חזון המדינה לשוויון והסדרה. בצורה זו, במקום הפושעים המזיקים תבוא לנו הנהגה אחראית וראוייה.

רק אחדות, אחריות ותבונה ימנעו בעייה גדולה שתסכן את האומה.

חשוב לפעול בזהירות, ברוח טובה ובחוכמה. המצב די רעוע ואין לנו עוד מדינה. שנאת אחים לא מובילה לתוצאה לאומית טובה ולכן סובלנות, גמישות, פתיחות ומתינות הן צו השעה.

ציטוט:

הצבעת אי-אמון קונסטרוקטיבי היא  מנגנון מיוחד של הצבעת אי-אמון, שאמור למנוע הפלה תכופה של ממשלות ומטרתו לחזק את הרשות המבצעת. כאשר האופוזיציה מגישה הצעת אי-אמון קונסטרוקטיבי, בניגוד למקרה של הצעת אי אמון רגילה שהייתה קיימת בעבר, עליה להראות כי באמתחתה ממשלה חלופית. במלים אחרות, הצבעת אי-אמון קונסטרוקטיבי היא הצבעה כפולה: הבעת אי-אמון בממשלה הקיימת (רוב הורס)  ובחירת ממשלה חלופית (רוב בונה). בישראל מחייבת הצבעה כזו גם רוב של 61 חברי כנסת או יותר.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. אז עכשיו לא נותר אלא להתפלל שנציגי הציבור יבינו שצריך להושיע את הדמוקרטיה שהוקמה בישראל. העם די סובל והצעד שלעיל מאוד יקל. עבריינות זו טעות, וחשוב שמגלגלי הציונות יוצא כבר המקל.

קישור למכון הישראלי לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם-אולי המליאה תבחר בדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

5 thoughts on “אי אימון זה צעד קונסטרוקטיבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן