הצבעה פסולה היא ראייה קבילה?

הצבעה פסולה היא ראייה קבילה?

הכנופיה העבריינית רוצה להכשיר שרץ מורשע ולרמוס את הדמוקרטיה הישראלית במטרה למלט פושע סידרתי מהרשעה פלילית. מה אפשר לומר? זה לא ממש נחמד או תואם לחזון המדינה העברית, אבל זו התוכנית.

ציטוט:

אושרו בטרומית: החוק שיכשיר את מינוי דרעי והתגברות הכנסת על פסילת חוקים בבג”ץ.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד כינה את לוין “ראש הממשלה האמיתי”, ואמר לו שעליו לנהוג באחריות בשל הכוח שניתן לו. בנוסף אושרה הצעת החוק להכפפת המחלקה לחקירות שוטרים לשר המשפטים.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? אפשר להבין למה הפושעים רוצים לעשות כל מה שהם רוצים כאילו אין אלוהים, אבל יתכן שהמזימה הזדונית והפסולה תעצר, שכן ראש החבורה חתום על הסדר ניגוד עניינים ולכן חוקית הוא לא בסדר.

בעברית קלה, החוקים הדורסניים שבחופזה בהולה עברו בקריאה ראשונה בעצם מהווים ראייה קבילה שמראה שהנאשם שוב מצפצף על התחייבות חתומה, וזו בעייה חמורה שניבצרות והדחה מביכה בצידה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הוא סיבוך משפטי? קישור למאמר בשם- כבר ברור שיש לסיים את הסיפור. קישור למאמר בשם- אי אימון זה צעד קונסטרוקטיבי. קישור למאמר בשם-אולי המליאה תבחר בדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן