כנופיה עבריינית וחוקי האומה העברית

כנופיה עבריינית וחוקי האומה העברית

למרבה הצער, לא כל הפוליטיקאים שרואים עצמם נעלים, נפלאים ומובחרים הם באמת אנשים ישרים, הגונים, אמינים, נבונים, נחמדים או מוכשרים. כמובן, האמירה העצובה שלעיל מתייחסת גם לנשים, שכן בדמוקרטיה הן נחשבות כשוות לשווים.

משום מה, על הבמה הלאומית עדיין יש כנופיה עבריינית שחבריה הכריזו על רצון לרמוס ולדרוס את הדמוקרטיה הישראלית, וזאת במטרה להושיע פושע סידררתי ומסוכן מהרשעה פלילית.

העבריינים, המורשעים, החשודים וכן תומכיהם הנאמנים מנסים לספר למיקרופונים שהחוק במדינה לכאורה עשה קנונייה נגד הנוכלים, אלה ששוב ושוב מפירים את שבועת האמונים שניתנה במליאה מול צופים. אולי כדאי להסביר שהלעיל זה לא בדיחה או הלצה אלא המציאות התמוהה, שהיא גם קצת עגומה.

ציטוט:

לוין: חיות והיועמ”שית פועלות לבצע הפיכה שלטונית ולהוציא את נתניהו לנבצרות.

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על קשיים בהבנת המציאות.

מה, תוקפנות והתלהמות תושיע את הפושע מנבצרות? זה יעצור את ההליך המשפטי כנגד שחיתות ועבריינות?

והרי עוד עוד ציטוט:

ח”כית מהליכוד: “מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע – הכול כשר למיטוט שלטון ימין”

טלי גוטליב האשימה את השופטת חיות באירוע הטרור שבו נרצחו שלושה בני אדם, בהם שני ילדים: “גורמת לתחושת כאוס בעם ישראל”. נתניהו דחה את הדברים: “מי שאשם בפיגוע הוא המחבל הפלסטיני ולא אף אחד אחר”. באופוזיציה תקפו: “אין גבול להסתה, אין קו אדום שלא תחצו”

עד כאן עוד ציטוט שמסביר את המצב העגום שאליו נקלענו די בבהירות.

קבוצה עבריינית שבראשה נאשם נכלולי המסובך עד צוואר בצורה פלילית בשלל כיתבי אשמה מנסה לספר לנו שהפושעים הסידרתיים הם לכאורה נוכלים חביבים, צחים ואהודים, ומי שכביכול לא בסדר זה מערכת החוק במדינה. קוראים לתרגיל הזה- הנדסת תודעה ולפעמים יש לו הצלחה לזמן מה.

מה אפשר לומר? כזכור למי שזוכרת וזוכר את המסופר לגבי העבר, פעם אדם האשים את חווה, והיא טענה שהנחש פיתה אותה. רוב גיבורי העלילה זכו להענשה קשה והפכו למסורת יפה של התחמקות מאחריות, שזו בעצם התנהגות קצת ילדותית ומביכה שלא ממש מעידה על בגרות.

הנאשמים מספרים שהשופטים והחוקים הם החוטאים בעודם צחים, תמימים וחפים? נו, טוב. אפילו לאדם אבינו התירוצים המגוחכים הללו לא ממש עזרו להמלט מעונשים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- המבצר ישלח למאסר? קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה תגבר על הקמים לכלותה. קישור למאמר בשם- המערכה תסתיים במפלת הכנופיה. קישור למאמר בשם- יש סבירות לניבצרות? קישור למאמר בשם- פרק היסטורי עגמומי ולקח לאומי. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “כנופיה עבריינית וחוקי האומה העברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן