המבצר ישלח למאסר?

המבצר ישלח למאסר?

יש אפשרות שהיועץ המשפטי לשעבר אומר דבר אמין לחלוטין, ואולי יש צורך לאומי דחוף אפילו לערב את בית הדין. סך הכל, המשפטן המלומד עבד בנאמנות משך הרבה שנים עם הפושע הסידרתי מימין.

ציטוט:

מנדלבליט: אנחנו הולכים למקום שבו השליט יקבע, ואז המבצר ייפול.

ציטוט:

מנדלבליט: “נתניהו רוצה שהמשפט לא יגיע לסיומו בצורה תקינה”

היועץ המשפטי לממשלה לשעבר התראיין ל”עובדה” בערוץ 12 ותקף את את הרפורמה המשפטית שמקדם שר המשפטים בגיבויו של נתניהו. “על עצמאות מערכת המשפט אי אפשר להתפשר. מובילי הרפורמה המשפטית מובילים למשטר של דיכוי”

ציטוט:

כבוד נשיאת העליון, המבצר אולי לא נפל, אך בהחלט החל להיסדק.

החלטת בג”ץ לדחות על הסף את העתירה נגד הטלת המנדט על ידי הנשיא משולה לשריקת בוז למורשתו של העליון. בבחירתם לא לשמוע את העותרים הטוענים לפגם בהחלטה להותיר את הרכבת הממשלה בידי נאשם בפלילים, סיפקו השופטים הצצה למצבו של בית המשפט ב-2021.

והנה ציטוט מעורר השתאות שכנראה מעיד על רצון עז להפוך דמוקרטיה לרודנות או מלכות:

ח”כ רוטמן: צריך להכניס את מנדלבליט לכלא בעקבות דבריו ב”עובדה”

עד כאן ציטוט, שכנראה נועד לחזק את דבריה של כבוד השופטת חיות או סתם לאיים בכוחנות.

אולי זה קצת מוזר, אבל נראה שהיועץ המשפטי לשעבר לפתע נזכר שחשוב לציית לחוק במדינה. מה אפשר לומר? יתכן שההתפקחות הגיעה מאוחר אך ללא קשר לתיזמון זה ממש נהדר.

מעניין שהמשפטן המלומד לא חשב על זה כאשר במשך שנים הוא עזר לפושע צבוע השיער לא להפוך לנחקר, כאילו שהעבריין הסידרתי לא עשה דבר.

לפי כל הסימנים המדאיגים כנראה שתבוא לנו התנגשות בין החוק לבין עבריינות, רודנות ושחיתות.
בעזרת השם, בעימות המיותר, זה שבכוונה יצר עבריין חסר מוסר כדי לנסות להמלט מישיבה משועממת בתא מאסר ללא סיגר, תנצח ההגינות והציונות. חשוב שנראה את הפרק העגום ומלא הצער הזה כבר נגמר.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה תגבר על הקמים לכלותה. קישור למאמר בשם- המערכה תסתיים במפלת הכנופיה. קישור למאמר בשם- יש סבירות לניבצרות? קישור למאמר בשם- פרק היסטורי עגמומי ולקח לאומי. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “המבצר ישלח למאסר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן