עונשים וגזענים יפחידו מתאבדים?

עונשים וגזענים יפחידו מתאבדים?

חולה נפש אובדני שוחרר מאישפוז וביצע מעשה נוראי, הרסני וקטלני, כנראה בגלל שהוא עוד לא ממש היה הגיוני, אחראי או לגמרי נורמאלי.

ציטוט:

גורם מדיני בכיר נגד בן גביר: אין חומת מגן 2 – ואי אפשר להכריז על מבצע כזה מהמדרכה.
אחרי הפיגוע הרצחני בצומת רמות, הכריז השר על מבצע נרחב בלי לתאם עם רה”מ או שאר מערכות הביטחון. גורם מדיני תקף: “החלטות כאלה לא מתקבלות בתחנת אוטובוס כשיש פיגוע”. הוא הוסיף שהמחבל שביצע את הפיגוע שוחרר אתמול מבי”ח פסיכיאטרי, והבית שאותו נתניהו קרא להרוס לא נמצא בבעלותו.

עד כאן ציטוט.

ללא קשר לעובד היותו של המנוח המעורער קורבן להזיות מוזרות מסיבות בריאותיות, השר הנסער שבעבר הורשע כמה פעמים בתמיכה בטרוריסטים נחפז לרוץ למיקרופונים ולהכריז בחגיגיות שחייבים מייד לפתוח במבצעים צבאיים ומדיניים נפיצים, מסוכנים ויקרים.

מה בדיוק הקשר בין מעשים מזעזעים שמבצעים מופרעים ששומעים בראש קולות הזויים לבין רצונם של פוליטיקאים שהם עבריינים סידרתיים, לוחמניים וגזעניים להבעיר מהומות דמים לצרכים אישיים?

מי נתן לשר המתלהם רשות לסכן את הביטחון הלאומי ולאיים? מה, בגלל משוגע מזיק האומה שיושבת באיזור די נפיץ תצית פתיל דליק?

יתכן שהפיתרון הנכון לציון אינו עוד מדון ויגון. למעשה, במגילת העצמאות שלנו כבר מפורט החזון. למרבה הצער, הדברים הידועים לא לגמרי מקובלים על חברי הכנופיה המרדנית שבשלטון.

חוץ מזה, לא ממש כדאי לשחרר חולים פסיכיאטרים כאשר הם לא מאוזנים אלא עדיין מסוכנים או מעורערים, שכן זה מסכן את שלום התושבות והתושבים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה תגבר על הקמים לכלותה. קישור למאמר בשם- המערכה תסתיים במפלת הכנופיה. קישור למאמר בשם- פרק היסטורי עגמומי ולקח לאומי. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן