דמוקרט ציוני יביא שלום אזורי?

דמוקרט ציוני יביא שלום אזורי?

לאחר הדחת הנאשם הפלילי שוב יש סיכוי ממשי להגשים את חזון הלאומי לשלום אזורי. עד כה, הכזבן הסידרתי בעיקר דיבר, הסית לשנאה ושיקר, אבל המצב לא ממש השתפר אלא התדרדר.

בתהילים כתוב- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו. למרבה הצער, הכנופייה העבריינית והסרבנית שהסתבכה עד צוואר בצורה פלילית לא פעלה להגשים את חזון המדינה, מעלה בתפקידה וגם בגדה בהוראות הקדושות מהתורה.

יודעי דבר מספרים שהרב חסדו שומר עלינו ממרומים ומעניש חוטאים. מי יודע? אולי יש משהו בדברים?

ציטוט:

מתקרבים לסעודיה, ב”צעדי תינוק”: המזרח התיכון נערך לביקורו של הנשיא ביידן.
אחרי הפרסום ב-ynet ו”ידיעות אחרונות” על כך שהסעודים שוקלים אירוח של גורם ישראלי סביב ביקור ביידן, בירושלים דיברו על צעדים איטיים לנורמליזציה ביחסים. “לא יהיה מהלך דרמטי, אלא התקדמות הדרגתית”, הבהיר גורם המעורב בהכנות להגעת ביידן.

עד כאן ציטוט.

בעזרת השכינה שהכל ברצונה בקרוב מאוד נוכל לסייע בהפרחת השממה, להפסיק את מעגלי הלחימה ולעבור לתקופה חדשה ומדהימה שמאוד תועיל לכל הסביבה.

הרבה הצלחה להנהלה ההגונה שפועלת בתבונה ומתוך אחריות גדולה.

בעזרת רצון טוב, ידע, מימון ושיתוף פעולה המיזרח התיכון יכול לעבור מהפכה שטרם נראתה כמותה. אומנם, הסתה הרעילה לשנאה הסיטה את הציונות מנתיבה במשך תקופה ארוכה, אבל בקרוב מאוד אפשר יהייה לחזור לפסים ולממש את חזונה של המדינה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הנהגה אחראית והסדרה איזורית. קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר בשם- בכל דור ודור צריך גיבור.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “דמוקרט ציוני יביא שלום אזורי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן