בכל דור ודור צריך גיבור

בכל דור ודור צריך גיבור

מאז שראש ממשלה דמוקרטי וציוני שומר על ביטחוני הלאומי בעזרת צוות רציני ואחראי אני חש הקרבה יותר רגוע ופחות עצבני. סך הנאשם הפלילי שהודח חשוד בבגידה במולדתי בעבור רווח אישי, וזה גרם לי סיכון קיומי.

ראש הממשלה היוצא, זה שפעם דיבר כמו לאומן סרבני, הפך לדמוקרט ציוני, אחראי, שקול וממלכתי. זה היה מפליא ומצויין בעבור החזון הלאומי. ללא ספק יאיר ימשיך בקו הזה, שכן להיות עם חופשי, דמוקרטי ושוחר שלום זה היעד הלאומי.

מי שבמקרה חשב או חשבה שבקשת שלום והימנעות מכיתבי אשמה בעוון שחיתות נוראה זה סימן לחולשה אולי ישמח או תשמח למקרא הציטוט הבא:

לפיד לא התייחס במישרין לשיגור המל”טים מלבנון, אך הצהיר: “אני עומד לפניכם ברגע הזה ואומר מכאן לכל מבקשי רעתנו, מעזה ועד טהרן, מחופי לבנון ועד סוריה, אל תנסו אותנו. ישראל תדע להשתמש בכוחה למול כל איום, ומול כל אויב”.

עד כאן ציטוט, ויש לו משמעות.

הציונות מבקשת שלום והסדרה, אבל בגלל ההיסטוריה העגומה היא גם מנוסה, מצולקת, עירנית וחמושה. מסיבה זו, למבקשי נפשה לא תהייה שלווה עד שתבוא רגיעה.

מי בשגגה סבר או סברה שלכאורה יש אצלנו במנהיגות שוחרת השלום רפיסות? ברוך השם שהכל ברצונו, נפטרנו מעבריינות ועברנו לאחריות, ממלכתיות ונחישות.

לפי מקורות זרים, לא ממש כדאי לעצבן את היהודים. למעשה, קצת נמאס להם להיות הקורבנות התמידיים, והם עירניים, חמושים, מאומנים, מיומנים ולא משחקים. חוץ מזה, לפי תורתם הקדושה אין שום בעייה עם ניטרול איומים מסוכנים ללא היסוסים, וזה מאלוהים, כנראה בגלל קדושת החיים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מחוסר ברירה עשוייה להעלם סכנה. קישור למאמר בשם- קדושת החיים וסיכונים קיומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “בכל דור ודור צריך גיבור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן