האדמה רעדה אבל עוד אין הבנה

האדמה רעדה אבל עוד אין הבנה

לאחר ההודעה על הקמת ועדת חקירה לנושא כלי השייט, אלה שלכאורה מסכנים את קיומה של המדינה בעבור עמלה שמנה שכביכול ניתנה בלי שמישרד הביטחון ידע, הפרהסיה העסוקה לא ממש התרגשה או סערה.

כנראה שאזרחי ואזרחיות הדמוקרטיה היחידה בסביבה רק בקרוב יבחינו ותבחנה שיש סדקים ובקיעים עמוקים בחומה הבצורה, שקרסה וניפרצה. למעשה, כבר אין לנאשם בפלילים סיכויים לשוב לזירה ולשכשך להנאתו במדמנת הפוליטיקה העכורה, שכן יש אפשרות די ממשית שהחשוד בשלל כיתבי אשמה גם יורשע בבגידה.

מה אפשר לומר? זה קצת מוזר שהידיעה על מתן אישור להקמת חקירה שלכאורה תחשוף את כל מה שמזמן ידוע לא עוררה שום מהומה. מצד שני, הכותרת הקטנה בטח קצת עיצבנה את המורשעת הלקוייה, שלא לדבר על הלחצת הפועל שלה.

אולי כדאי לנסות להסביר בעברית קלה עד מתונה מה אירע אמש כדי שהציבור יחוש הקלה, רווחה ואולי גם תבוא עלייה קלה ברמת האימון במערכת החוק במדינה:

שר המשפטים הסכים שיחקרו דברים מאוד חמורים שלכאורה מסכנים את קיומה של מדינת היהודים. לאור זאת, שר הביטחון כנראה יקים ועדה ממלכתית שתבדוק כשלים, וכנראה נגלה שכביכול נפלנו קורבן לנוכלים עבריינים, חמדנים, אנוכים ומושחתים.

כדי לתת לחברי וחברות הועדה הרגשה טובה לאחר סיום העבודה כדאי שהאומה תשמיע קולות של הפתעה או תדהמה מלאת פליאה. חלילה, מימצאי החקירה לא יעוררו זעזוע הדבר עשוי לגרום לקצת מבוכה או אכזבה.

אחרי שנגלה שכל מה שעד כה כבר פורסם לפרהסיה לגבי הפרשה הכי חמורה בתולדות המדינה בעצם משקף את המציאות המרה, שלא לומר היה אמת לאמיתה, יתכן שתבוא הפנמה או הבנה, אבל צריך לחכות למסקנות הועדה, אחרת לא נדע מה קרה. מי יודע? אולי כלום לא יהייה כי כלום לא היה?

במידה וחלילה נתבשר שאומנם הייתה בגידה בעבור עמלה, כנראה שנושאי מייצגי הצוללות האמיצים יוכלו לפתוח שמפניה ורודה ואולי גם לשאת איזה ברכה לרגל סוף המסע, שהיה מייגע ודרש התמדה נחושה.

קישור מאמר בשם- תמה הדחייה, המריחה והשהייה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן