האזנה, הקלטה, הפללה וסחיטה

האזנה, הקלטה, הפללה וסחיטה

מי שמקליט ומתעד אחרים בזמן שהם חוטאים בסתר כביכול מבצע עבירה, והוא לכאורה פושע.

את הדברים הברורים וההגיוניים הללו כבוד הנאשם בפלילים פעם אמר לספקניות ולספקנים, אבל ללא קשר הוא זה שלכאורה סייע למכור תוכנות ריגול זדוניות ומזיקות למשטרים מפוקפקים.

החשוד בבגידה בעבור עמלה בלי שמשרד הביטחון ידע פעם אפילו הוציא הכפשה ולפיה בני, שהוא עצמו מינה לפקד על הצבא, כביכול לא יודע לשמור על ביטחון המידע.

במציאות, זו שאינה השמצה ריקה, מי שאירגן את קנוניית הריגול האסורה בעצם בא מהמשרד של עורך דינו של הנאשם שמצפה להרשעה.

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13.

ציטוט:

המכירות אחרי ביקורי נתניהו והפגישות הסודיות: סערת NSO והחשש בישראל.
ב”גרדיאן” נכתב כי האישורים להודו והונגריה ניתנו אחרי ביקורים מתוקשרים של נתניהו. בפגישות ב-2017 נדהמו הסעודים מיכולות תוכנת הריגול. “לא ברור אם לישראל גישה למודיעין שנאסף”, נכתב. מומחיות לטכנולוגיה ל-ynet: “הפרשה פוגעת בתדמית ישראל, וגם בתעשיית הסייבר והאיסוף הישראלית”.

ציטוט:

עיתונאים ונשיאים: הדלפת ענק חושפת את היקף השימוש בכלי הריגול הישראלי.
תוכנת “פגסוס” של NSO הישראלית מאפשרת לממשלות לפרוץ לטלפונים, ושורת כלי תקשורת בעולם מבליטים את הסיפור על היקף ואופי השימוש בה. ברשימה שהגיע ל”אמנסטי” 50,000 טלפונים שעוררו לכאורה עניין אצל הלקוחות – חלקם של עיתונאים, פוליטיקאים ואנשי עסקים מ-45 מדינות.

עד כאן ציטוט.

למה מי שנפגע מהקלטה של בגידה אסורה ומעוררת מבוכה עושה לאחרים מה שלו עצמו לא היה נעים? כך מתנהגים יהודים?

אין צורך ללחוש השמצות נגד ציונים באוזנם של רבנים קשישים למען המיקרופונים הרגישים. אפשר כבר לומר בקול רם שלכאורה בוצעו חטאים סדרתיים על ידי עבריין הנאשם בפלילים, ושכנראה אין לו אלוהים.

בעברית קלה, מי שבגד בכתובה ובמורשעת הלקויה לכאורה גם הפר את שבועת האמונים שניתנה למדינה, וזו בעייה.

קישור לסרטון שמראה את הנאשם מודה בבגידה בטלוויזיה. קישור למאמר בוואלה. למאמר ב N12. קישור למאמר בשם-בגידה בעבור עמלה זו לכאורה עבירה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כי מציון תצא תוכנה ודבר אשם מירושלים. קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- תקליט- מתנה עם שריטה חורקת

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “האזנה, הקלטה, הפללה וסחיטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן