תקליט- מתנה עם שריטה חורקת

תקליט- מתנה עם שריטה חורקת

הכזבן הסדרתי, זה הנוכל המודח שנאשם בשלל תיקים פליליים וגם חשוד בבגידה בביטחון התושבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, פעם או פעמיים בעבר כבר ניסה לפגוע ולהשמיץ יריבים לצרכים אישיים. לצורך העיניין, בפעם האחרונה הוא הפיץ שמועה לפיה האיראנים כביכול מאזינים לטלפון של המתחרים, אולי בגלל שפיטפוטיו שלו עצמו נחשבים לא אמינים, מרושעים ומשעממים.

במציאות שאינה אגדה, הכפשה, הסתה, השמצה והלבנת פנים יזומה בפני הפרהסיה, מי שפגע בביטחון התושבות והתושבים במשך שנים היה המסית המרכזי, שבעצמו לאחרונה גם נתפס מרגל ומזיק לאחרים. לא נעים.

פעם הייתה פרסומת נחמדה לעיגולי בקליט שחורים שבעזרת מכשירים חשמליים משוכללים היו משמיעים צלילים. תקליט הוא באמת מתנה שלא נגמרת, שכן הוא חג במעגלים.

הגילוי האחרון לגבי מעלליו הנכלוליים והמזיקים של הנאשם בפלילים אולי מדגימים שגם עבריינים סדרתיים לא משתנים או מפסיקים. למעשה, הם חוזרים על חטאים באופן סדרתי, כמו תקליט שבור, ובסוף נתפסים, נעצרים ומוחלפים.

ציטוט:

המכירות אחרי ביקורי נתניהו והפגישות הסודיות: סערת NSO והחשש בישראל
ב”גרדיאן” נכתב כי האישורים להודו והונגריה ניתנו אחרי ביקורים מתוקשרים של נתניהו. בפגישות ב-2017 נדהמו הסעודים מיכולות תוכנת הריגול. “לא ברור אם לישראל גישה למודיעין שנאסף”, נכתב. מומחיות לטכנולוגיה ל-ynet: “הפרשה פוגעת בתדמית ישראל, וגם בתעשיית הסייבר והאיסוף הישראלית”

ציטוט:

עיתונאים ונשיאים: הדלפת ענק חושפת את היקף השימוש בכלי הריגול הישראלי
תוכנת “פגסוס” של NSO הישראלית מאפשרת לממשלות לפרוץ לטלפונים, ושורת כלי תקשורת בעולם מבליטים את הסיפור על היקף ואופי השימוש בה. ברשימה שהגיע ל”אמנסטי” 50,000 טלפונים שעוררו לכאורה עניין אצל הלקוחות – חלקם של עיתונאים, פוליטיקאים ואנשי עסקים מ-45 מדינות.

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ- הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13.

ציטוט:

איראן מכחישה: לא פרצנו לטלפון של גנץ
דובר משרד החוץ של איראן הכחיש שטהרן עומדת מאחורי הפריצה לטלפון הנייד של יו”ר כחול לבן

ציטוט:

חקירת פרשת “פגסוס” עלולה לסבך את היחסים עם מרוקו ובחריין

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, נראה שהנאשם בפלילים לכאורה אישר מכירת ידע חסוי לחברים, לא רק צוללות ומטוסים מסוכנים, והדבר גרם למדינה נזקים ביטחוניים, מדיניים ותדמיתיים גדולים וקשים.

אולי הגיע הזמן להקים ועדת חקירה ממלכתית שתחקור ביסודיות את כל הכשלים? איזה עוד דברים מביכים ומזיקים נעשו מאחורי הקלעים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בחדרי חרדים. .קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “תקליט- מתנה עם שריטה חורקת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן