למי יש מונופול על הכל יכול?

למי יש מונופול על הכל יכול?

האירועים האחרונים הם די מפתיעים, נועזים, נכונים, דמוקרטיים וצודקים. מה הפלא שהסחטנים החמדניים בשחורים חשים זעופים, מפוחדים ועצבניים? אולי הם כבר מבינים שעל חטאים בסוף משלמים?

ציטוט:

שר החוץ, יאיר לפיד: “הכותל שייך גם לרפורמים, נדאג שכולם ירגישו בבית”

ציטוט:

מערך השרות ייפתח לתחרות: הממשלה מציגה רפורמה ששוברת את המונופול של הרבנות.

השר לשירותי דת הציג את תוכניתו שתפתח את שוק הכשרות לתחרות, לפיה תאגידים שיעמדו בסטנדרט ההלכתי של הרבנות הראשית – יעסיקו משגיחים בעצמם. מנגד, יוכלו במקום זאת לקבל אישור מ-3 רבני עיר. כהנא: “לאזרחי ישראל מגיעה כשרות טובה יותר”. הרבנות הראשית: “יוזמה מסוכנת”

למטה ציטוט ממאמר ישן עם ציטוטים, ולנוכח היוזמה הברוכה להפרטת שירותי הדת נראה שאסור לוותר כשצודקים, ובמאבקים ציבוריים חשוב להיות נחושים, עיקביים וסבלניים:

לוקחים מונופול על הכל יכול

לצערי, בעוד החילונים הולכים לים, לעבודה או סתם לשרת את המדינה על מדים, כת דתית ומשיחית בשחורים המורכבת ממתחזים ליהודים כשרים ועסקנים סחטניים וחמדניים השתלטה ותפסה במהלך השנים מונופול על הכל יכול, זה המוכר לתושבים בכינוי- השוכן במרומים.

החברים בקבוצה המשונה והקיצונית הזו חיים בציון אבל הם אינם ציונים. הם גם לא תורמים, לא עובדים ולא משרתים כחיילים כמו הפריירים הנחותים אלא מתקיימים כטפילים על חשבון משלמי המיסים.

חוץ מזה, בגלל השליטה המלאה על כל השוק ובכל הצרכנים רק הם אלה שמלים עם סכין ובלי משככי כאבים את הבנים הצרחניים, רק הם מוכרים חותמות, מזוזות והכשרים להמון מזונות מגוונים, רק הם מחתנים זוגות נירגשים ורק הם רוחצים וקוברים את ההולכים הדוממים בעבור חופן מזומנים שנגבה מהשכולים האבלים.

אומנם, בכתובים מוסבר שאלוהים אינו עגל הזהב, אבל את החסידים הגזלניים והחמדניים, אלה שמולכים ללא עוררין ומתחזים לנציגיו היחידים של השוכן במרומים, כנראה יותר מעניינים מצלצלין מאשר אהבת זולתים, או רעיונות חברתיים מכבדים ומוסריים מהכתובים הישנים.

למעשה, בפועל הנוכלים חומדים, סוחטים, מאיימים, מרמים וגם רוצים שליטה בילעדית בעיסקי אלוהים חיים כדי לשמור לעצמם על תזרים המזומנים ולוודא שאין בשוק שום מתחרים. אין פלא שהחברים בשחורים מצפצפים על החוקים, עושים מה שהם רוצים ולא מאפשרים למאמינים אחרים להתפלל לאלוהים, כאילו שהוא שייך רק לחרדים.

סך הכל, אם הם יוותרו על השליטה במיסחור אלוהים, מאיפה יבואו להם המזומנים? הרי הם מומחים במכירת הכשרים אלוקיים לשלל מוצרים ואספקת כל מיני שירותי דת יקרים לאזרחים התמימים, ומתחרים, חלילה, יפגעו להם בעסקים הקדושים.

ציטוט:

התנועה הרפורמית לבג”ץ: החלטת הממשלה על רחבת התפילה בכותל לא מיושמת.

התנועה הרפורמית, קונסרבטיבים וארגון נשות הכותל הגישו עתירה מתוקנת לבג”ץ בדרישה ליישם את החלטת הממשלה בדבר הקמת רחבת תפילה שוויונית בכותל המערבי, ללא הפרדה מגדרית. בחודש ינואר אישרה הממשלה מתווה פשרה המייעד לזרמים הליברלים רחבה כזו בהמשכו הדרומי של הכותל, אולם מאז לא יושמה ההחלטה, בלחץ המפלגות החרדיות.

ציטוט:

עתירה לבג”ץ בשל אי-יישום מתווה הכותל: “בגידה בעם היהודי”

תנועות הרפורמים והקונסרבטיבים ונשות הכותל הגישו עתירה מתוקנת לבג”ץ ובה דרישה להקים רחבת תפילה משותפת לנשים וגברים, לאחר שההסדר שהושג בינואר טרם יושם. “הגיע הזמן לשחרר את הכותל ולהפוך אותו לבית לכולן ולכולם”

עד כאן ציטוטים שמראים שהמתחזים לכשרים בעצם מראים זילזול, ציפצוף והתעלמות מהחוקים

כידוע ליודעים יצירת מונופול ללא מתחרים אסורה על פי החוק, זה שבפניו כולנו שווים, רק שצריך להסביר לחרדים בסבלנות שגם הם חייבים לציית לחוקים. סך הכל, אנשים שמתעלמים מאיסורים, חוטאים, גונבים, או, חלילה, מעליבים ופוגעים באחרים נקראים: עבריינים, ועל זה מקבלים עונשים, גם משופטים ציוניים וגם מהשוכן במרומים.

ציטוט:

84% ממשתתפי המחקר סבורים כי על המדינה לאפשר חופש בחירה והתנהגות לחילונים ולדתיים לפי השקפת עולמם. גם רוב הציבור החרדי מסכים לכך. 63% אף הביעו תמיכה בהפרדה מוחלטת בין הדת והמדינה – אך לכך הדתיים והחרדים מתנגדים.

עד כאן ציטוט.

לעניות דעתי החילונית, כדאי שהשיעור היומי שלהלן ילמד בעידה החרדית, שכן יתכן שעדר הנוהים הצייתניים לא מבין שכסף ואלוהים לא ממש מתחברים. דומני שמשה פעם ניסה להסביר את זה למאזינים הפותים והמרקדים, והוא זעם, סער ואפילו שבר שני לוחות לגמרי חדשים מרוב עצבים.

סך הכל, רוחניות וגשמיות הם מושגים לגמרי שונים, שכן המתחשבים באחרים מעניקים לנצרכים בגלל שהם מוסריים ולעומתם האנוכיים בעיקר מנצלים, אוגרים ולוקחים.

עד כאן ציטוט ממאמר ישן שדן במעשה דמוקרטי שכבר היה צריך להעשות מזמן.

מי בכלל נתן לחרדים מונופול על הכל יכול? אם הסחטנים המשתמטים הם לכאורה צדיקים כשרים, למה כל ראשי הקהילה נאשמים בפלילים?

זה קצת עצוב לומר, אבל יתכן שהמתחזים ליהודים הם בעצם חמדנים אנוכיים שסוגדים לעגלים מוזהבים, וגם עושים מהתורה הקדושה קרדום לחפור בו תקציבים.

קישור למאמר ב N12. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר המקורי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

8 thoughts on “למי יש מונופול על הכל יכול?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן