החרדים מפחדים מנשים

החרדים מפחדים מנשים

ישנם גברים חרדים שכנראה מאוד מפחדים מנשים, ואפילו חוששים שהן יגנבו להם את אלוהים.

לדעת השוגים המבוהלים, השוכן במרומים שייך רק לזכרים, ומי שלא מסכים עימם זוכה לאיומים רצחניים שאינם ממש כשרים, מתחשבים, מכבדים, מוסריים או אפילו חוקיים.

אומנם בתורה כתוב במפורש-לא תרצח, אבל המתחזים לכשרים הם חוטאים מוסתים ובורים שכנראה לא מתמצאים בתורת היהודים. עובדה, הם מעוללים לאחרים את מה שלהם לא היה נעים. במקום לאהוב ולכבד את הברואות והבצלמים הם משמיעים איומים מפחידים, ומסיתים לביצוע חטאים נוראים.

ציטוט:

צעירים בכותל שרו: “גלעד קריב תיזהר, רבין מחפש חבר”

כמה חרדים שביקשו למחות נגד תפילת נשות הכותל השמיעו לעבר חבר הכנסת ממפלגת העבודה קריאות מאיימות המשתמשות בשמו של ראש הממשלה שנרצח. עשרות מנשות הכותל ותומכיהן הגיעו לרחבה, וטענו כי מאמצי המשטרה להפריד גרמו לכך שמקום התפילה שהוקצה עבורן היה מרוחק מהכותל עצמו.

עד כאן ציטוט שמראה שיש בארץ קבוצה מרדנית, בדלנית ואלימה שלא מאמינה בציונות, בהתחשבות או בשוויוניות, וזו טעות שסותרת לחלוטין את עיקרי היהדות. ללא קשר, מי שהשמיע איומים ברצח ביודעין עבר על החוק וצריך לתת את הדין.

קישור למאמר בידיעות. קישור מאמר בשם- למי יש מונופול על הכל יכול? קישור למאמר בשם- הכותל המערבי שייך לדרעי? קישור למאמר בשם- מי רוצה תחרות בעולם הכשרות? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן