הגורל היהודי כולל איום קיומי

הגורל היהודי כולל איום קיומי

בעזרת השם, הציבור הדמוקרטי והחוק הישראלי, כבר יש סבירות שלא תצלח מזימתו הנכלולית וההרסנית של הנאשם הפלילי.

ציטוט:

בכיר בצה”ל בדיון החשאי: “הכשירות נפגעה, נפגעת ותיפגע”

לראשונה: צה”ל מסר למספר חברי כנסת תמונה מפורטת ומספרים על מצב הכשירות בצבא • חברי קואליציה, שחלקם אף ביקשו לקיים את הדיון, נעדרו ממנו.

עד כאן ציטוט.

מי ידע שבכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו? למרבה התדהמה, לא בטוח שחברי הכנופייה מתעניינים במצב המדינה על אף שבועת הנאמנות שניתנה.

אז מה, לקואליציה לא אכפת ממצב הצבא וביטחון המדינה? מי יגן על הדמוקרטיה ושלומה אם הכנופייה העבריינית שבהנהלה מסרבת לבוא לעבודה ומתעלמת מבעייה?

אומנם, נגרם לנו נזק לאומי, ביטחוני, כלכלי, חברתי ומדיני משמעותי, אבל קשה לשבור את העם העברי, אולי מפני שהוא רגיל לסבול באופן שגרתי ולשרוד באופן מפליא.

מנהיג האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר פעם הוזהר באורח די טרחני שאי אפשר לסמוך על העבריין הסידרתי.

יתכן שהיום כבר קצת יותר ברור ליאיר ולציבור מדוע הושמעו המון אזהרות חוזרות ונישנות בפומבי. העם החופשי לא יסכים לקבל משטר רודני, ולאחר הסתה לשנאה שהובילה לרצח נוראי נשוב לחזון הציוני.

חבל שהגענו למצב בעייתי, במיוחד לאחר שהיו המון זעקות אזהרה בציבורי, אבל לפחות עכשיו הבעייה גלוייה, חשופה, מביכה, מאיימת ומובנת, ויהייה ניתן לבצע תיקון יסודי.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- בעייה בכשירות תוביל לניבצרות?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן