הגזים יפריחו מיליארדים

הגזים יפריחו מיליארדים

כידוע ליודעות וליודעים, לכזבנים סדרתיים יש נטייה להפריח שקרים, לספר אגדות מרהיבות, ולפזר הבטחות נוצצות, מרהיבות, חלולות וריקות למאזינות ולמאזינים.

למעשה, מי שמבלף, מסלף, מבעבע ומקשקש כבר הרבה שנים כנראה לא זוכר איך אומרים דברים נכונים ואמיתיים, שכן די קשה להפטר מהרגלים מגונים.

מי יודע? אולי ישיבה רגועה מאחורי סורגים תאפשר למפריח הכזבים להרהר בכשלים, בסיפורים ובנזקים? כרגע הנאשם בפלילים עדיין מאשים אחרים ומנסה להתחזות לשה צדיק ותמים.

אולי ציטוט ישן יעזיר למשועממות המרומות ולמאוזכבים המתוסכלים לזכור שפעם הובטחו להם הקלות מופלאות בעזרת משאבים לאומיים שעד היום לא ממש מניבים או משפרים לנו את החיים, אפילו שכבר עברו המון שנים?

ציטוט:

נתניהו: “הסכם הגז יכניס מאות מיליארדי שקלים לתושבי ישראל בשנים הקרובות”
לדברי ראש הממשלה, “לאחר כל בחינה אפשרית אזרחי ישראל שוכנעו שהמתווה טוב והוא יגיע לממשלה בראשון ויעבור ברוב קולות ובצדק”; שר האנרגיה שטייניץ אמר כי חברות הגז יזכו ל-10 שנות חסינות משינויי רגולציה.

עד כאן ציטוט מלא אמינות שבמבחן התוצאה התגלה כסתם רמאות שלא שינתה את המציאות.

כמובן, שוד הגז הלאומי הוא רק חלק קטן מהבעייה, שמהווה סכנה לחזון הציוני. מעניין למה נותנים לעבריין הנאשם ללכת חופשי? מה, עוד לא יודעים שהוא לכאורה אישר מכירת נשק מסוכן למדינות ערביות בעבור רווח אישי? הרי את האישור שניתן לגרמניה ראה בתדהמה מי שעד לאחרונה היה נשיא.

כמה נחמד אם חשבון החשמל היה באמת יורד בחצי, ויוקר המחייה הלאומי היה הופך הגיוני. כמה חבל שנאשם פלילי סתם פיזר הבטחות ריקות, ממש כמו שכזבן סדרתי בדרך כלל עושה לצורך אנוכי, ובמשמרת שלו המצב החברתי, הביטחוני והכלכלי הפך מרע לנוראי.

קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בשם- בגידה בעבור עמלה זו לכאורה עבירה?. קישור למאמר בשם לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים?. קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן