הגזענים לפתע אוהבים את השכנים

הגזענים לפתע אוהבים את השכנים

פסוק נושן נושן מספר שמי שכורה בור לרעהו לכאורה נופל אליו בעצמו, כנראה בשל זדוניותו, אבל לא בטוח שניתן להאמין לאימרה ישנה שהומצאה מזמן.

היום הופיעה בכותרות ידיעה משעשעת, שלא לומר מצחיקה. פורסם שלאופוזיציה יש כוונה רעה להזיק להנהלה, ומסיבה זו הם ידרשו שתהייה בישראל דמוקרטיה, ואולי הדבר המזעזע יפיל את הממשלה נטולת כיתבי האשמה.

ציטוט:

בניסיון לערער את הדו קיום בקואליציה, בליכוד מקדמים חוק שיחייב לימודי ערבית בתיכונים.

יו”ר סיעת הליכוד, יריב לוין, הגיש מחדש הצעת חוק ישנה שנחשבת לחוק דגל של מרצ – שתחזיר את השפה הערבית כמקצוע חובה בבתי הספר התיכוניים.

עד כאן ציטוט שלאכורה מעיד על נכלוליות, זדוניות, רישעות וטיפשות. למה באופוזיציה סבורים בשגגה חסרת הבנה שדו-קיום ודמוקרטיה שיוויונית זה לכאורה איום? מה, הם לא יודעים מה כתוב במגילה שהקימה את המדינה?

חוץ מזה, מי כתב חוק לאום נורא שהוציא את הערבית מהזירה בטענה שישראל היא מדינה יהודית, לאומנית וגזענית טהורה? עכשיו הזדים רוצים אותה בחזרה? יושרה זו תכונה יפה, אבל כנראה לא לכולם יש אותה.

הנה הצעה חלופית לידיעה המפליאה שאולי תתקן את השגיאה:

בניסיון לקדם את הדו קיום בקואליציה, בליכוד מקדמים חוק שיחייב לימודי ערבית בתיכונים.

עד כאן הצעה שאולי קצת יותר קרובה למציאות.

מי יודע? אולי מרוב שמחה ששוב ילמדו ערבית במדינה הקואליציה בעצמה תעלה ותאשר הצעה שתחייב את המשתמטים הבדלניים ללמוד לימודי ליבה כדי שיוכלו להביא פרנסה למשפחה ולא לחיות על חשבון הפרהסיה? למעשה, בדמוקרטיה יש שוויון, אז ללמד את כולם הכל זה רעיון נכון ונבון.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “הגזענים לפתע אוהבים את השכנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן