הלשעבר ששמו דומה לחנה לכאורה חטא

מי שמה או שם לב שחלו שינויים כבירים מאז סולקה כנופיית העבריינים המזיקים? האם עדיין יש רעשים צורמים, הפגנות שבועיות שסוערות בהמון כיכרות וגשרים עם דגלים, או שלפתע שומעים גם את ציוץ הציפורים?

האם אנרכיסטים מסוכנים עם מייצגים מתנפחים ושלטים מסוכנים עולים לבירה כל שבוע ומאיימים על השליטים הנאשמים, שמרוב חרדה קיומית משסים בהם תותחי מיים, וקלגסים שהולמים ומרביצים ללא רחמים?

במציאות, הארץ מאוד שקטה מאז שהבלפוריה פונתה, אבל לא תמיד שמים לב שיש דממה, רגיעה ושלווה, שכן הדרמה הסתיימה והבעירה כובתה לעת עתה.

רק חברי כנופיה המתוסכלים עדיין מנסים לעשות רעש במליאה מהספסלים האחוריים, אבל בעוד זמן מה כנראה יפנימו שלא סופרים מיעוטים אופוזיציוניים מרירים, עצבניים ועברייניים, גם כשהם מאוד קולניים, או שהם מסולקים על ידי סדרנים נחושים.

ציטוט:

החשיפה רק מראה כמה אוחנה השתמש במשטרה למען נתניהו ונגד אזרחי המדינה.

עמרי מניב מדווח איך אוחנה התערב באופן שיטתי **בניגוד לחוק** בעבודת המשטרה. איך הוא פעל מאחורי הגב של ממלא מקום המפכ״ל ויצר קשר אישית עם קצינים במשטרה. שתבינו רגע: אוחנה לא קיים אפילו פגישה אחת אישית עם מ״מ המפכ״ל מוטי כהן. אבל עם מי כן? נחשו. זה לא קשה. בדיוק: דורון ידיד. ומתי? בשיא ההפגנות נגד הנאשם נתניהו בבלפור.

בזמן אמת קראנו לפגישות האלו אודישינים למפכ״ל הבא. כי דורון ידיד ידע שאם הוא פוצע כמה שיותר מפגינים נגד נתניהו עם מכת״זיות — דרכו למפכ״לות סלולה. קראו שוב את המשפט הזה. ורק חשבו איזה הוראות קיבל מאוחנה כשהם ישבו אחד על אחד. זה מה שכתב מ״מ המפכ״ל לשעבר מוטי כהן לאוחנה:

״בתקופה האחרונה אני עד לקשר ישיר בינך ואנשי לשכתך אל קציני המשטרה, קשר שעלול ליצור מראית עין של התערבות בניהול המשטרה וההחלטות המתקבלות על ידה. הדבר עשוי לפגוע במשטרה כגוף עצמאי ובלתי תלוי.אבקשך להימנע מכל קשר ישיר עם קציני משטרת ישראל ולהורות כך גם את אנשי לשכתך”.

קראו את זה שוב ותבינו איך נראתה **משטרה שפועלת נגד אזרחיה** במקום משטרה שמגינה עלינו ועל הזכות הדמוקרטית שלנו להפגין. החשיפה של עמרי מניב על התערבותו הבוטה של אוחנה בתוך משטרת ישראל מראה כמה המשטרה הייתה פוליטית. בניגוד לרצונה. כמה שהמשטרה פשוט נחטפה בידי נתניהו והפכה להיות משטרה פרטית שפועלת נגד אזרחיה. ממש, אבל ממש כמו במשטרים אפלים.

החשיפה הזו בעיקר מראה כמה שברירית הדמוקרטיה שלנו. וכמה חשובה משטרה מתפקדת ללא מורא וללא משוא פנים למען החופש שלנו. אבל ניצחנו את אוחנה.

עד כאן ציטוט שמעלה הירהורים קצת נוגים אודות שחיתות, רודנות, כוחנות ועבריינות.

כמה טוב שהתחילו לנקות את האורוות ולכאורה לחשוף עוונות, ביזיונות ועבירות חמורות. הכי נחמד יהייה כשיגיע שלב ההרשעות וההענשות. מה שחשוב זה לא נקמות אלא שאולי הדבר יעזור למנוע בושות וסכנות חדשות.

קישור למקור המאמר בפייסבוק מטעם- מחזקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הלשעבר ששמו דומה לחנה לכאורה חטא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן