הכנופיה סולקה ומלאכת התיקון החלה

הכנופיה סולקה ומלאכת התיקון החלה

מאז כמה שבועות פתאום אין הרבה מה לעשות. הכותרות לא זועקות, הצרות המבישות והמזיקות כבר לא נערמות, וגם לא מתגלות בעיות חדשות.

הכנופיה עם ההאשמות הפליליות סולקה בהצלחה וממתינה בקוצר רוח לגזר דינה, ההנהלה עובדת בעבור המדינה, ונראה שהדמוקרטיה אט אט שבה למסלולה.

שר החוץ וראש הממשלה הרעננה עורכים פגישות עם השכנים ומדברים על הסדרים ושיפור יחסים. ממש מדהים. השרות והשרים מתאמצות ומתאמצים לספק פתרונות ולעבוד בעבור האזרחיות והאזרחים, ממש מרשים. מי בכלל ידע או ידעה שכאלה דברים משונים בכלל אפשריים?

חוץ מזה, אין פוגרומים, אין טילים שרובם מיורטים בקולות רמים ומפחידים ילדים, אין מייצגים נחושים ודמוקרטיים עם כלי שייט חשודים, כבר אין כל שבוע הפנגנות אזרחיות עליזות עם דגלים בכיכרות, בצמתים ובגשרים, והשר ששמו דומה לחנה כבר לא מסוגל לשסות קלגסים בתושבות ובתושבים כדי להגן בצייתנות כנועה על נאשם בפלילים באמצעים פסולים, מיותרים ואלימים.

בדרך כלל רוב האזרחיות והאזרחים שמים לב למה שמסופר בכותרות העיתונים או למה ששומעים מקרייניות רהוטות או מקריינים צלולים. מסיבה זו, קצת קשה להבחין במה שלא קיים, שאותו לא רואים או שומעים, אבל לפעמים דווקא העדרם של פגמים סדרתיים, קילקולים שגרתיים, אישומים פליליים, מעשים עברייניים, ופוגרומים אלימים או פרועים מעיד על שינויים חיוביים.

חוץ מזה, אחרי שנים של נתק שנוצר בגלל סרבנים קיצוניים שמורדים בחזון המייסדים נציגי ההנהלה הרעננים נפגשו עם השכנים, וכל הצדדים הסכימו באנחת רווחה גדולה שסוף סוף סולקו המיכשולים.

מה יעשו עיתונאים ביקורתיים ומודאגים אם הכל חלילה יהיה בסדר, ולא יהיו כשלים מרגשים? בעזרת איזה סיפור עסיסי יהייה ניתן להזמין את הסועדות והסועדים לטעום כמה מילים?

סך הכל, אם לא יתרחשו אירועים מזעזעים, מפחידים, מעצבנים, מקוממים, מטרידים או מסוכנים מה יבעיר את כותרות העיתונים? נו, טוב. אולי לשם שינוי יכתבו על שיפורים, תיקונים, השגים ושיפוצים, והדבר כנראה מאוד ישעמם את הקוראות והקוראים שהסתגלו לפיצוצים בוערים.

נראה שבחיים כל הזמן יש שינויים, ולפעמים הם אפילו חיוביים.

קישור למאמר בשם- בלי הקיצונים יש לציונות סיכויים. קישור למאמר בשם- הגזענים לפתע אוהבים את השכנים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן