הכנופיה העבריינית הגיעה לסוף דרכה

הכנופיה העבריינית הגיעה לסוף דרכה

שנים רבות סבלנו משחיתויות, מהתנהגויות עבריינייות ופליליות, מבושות שילטוניות, מהזנחות, מהתעלמויות, מהכפשות, מהשמצות, מהסטות, מהרשעות בגניבות, מסיפורי חמגשיות והתעמרות בעובדות אומללות, ומשלל צרות כלכליות, מדיניות וביטחוניות קשות. חוץ מזה לאורה גם אושרה בסתר מכירת צוללות מסוכנות, כביכול בעבור עמלות אישיות, וכן העברת מטוסים משוכללים לאמירויות בלי שמישרד הביטחון בכלל ידע מהעיסקאות.

היום יוגש חשבון לאחראיים לכל הבעיות הרבות, המזיקות והקשות. למרבה הצער, אובדן השילטון וגרימת נזק נורא למדינה אינו הבעייה היחידה של משפחת המלוכה שהודחה, שכן עדיין יש לסיים את ההליך הפלילי בערכאה, לקבל הרשעה, ולעביר את הפושע אחר כבוד לישיבה נוחה במתקן כליאה.

כשהצפוי יקרה, בעזרת השכינה שהכל ברצונה, אולי יהייה ניתן לקחת הפוגה קלה מכתיבה חסרת מנוחה. סך הכל, המאמץ המתמיד והמתמשך להזהיר את האומה מפני ניזקו של כבוד הנאשם הנכלולי לקח תקופה מאוד ארוכה, וזה היה קצת מייגע. כמה טוב שסוף סוף הגיעה הצלחה. מסתבר שניסיון להסות דעתנים ולנעוץ להם בזדון יזום שלל מקלות בגלגלים בכל מיני דרכים לא תמיד משיג את התוצאות שאליהן התכוונו המזיקים לאחרים. ככה זה בחיים כשחופרים לאחרים בורות עמוקים. בסוף הצדק מנצח, והזדים נופלים.

במציאות לא רק שהניסיונות להפחיד, להרתיע ולהסות לא ממש הביאו לתוצאות המקוות, אלא שעכשיו גם יש בארץ עיתון ברשת שנותן במה ציבורית פתוחה לתושבי ותושבות המדינה הדמוקרטית, זו שנחטפה על ידי כנופיה עבריינית, ומאוד סבלה.

מי יודע? אולי שר הבריאות הרענן יסכים להוציא את שמי מהרשימה השחורה ויבדוק מי ביקש מליצמן הצדיק בעל כיתבי האשמה לשים אותי שם למלתחילה, ללא שום סיבה או הצדקה פרט אולי לנקמה לקויה וחלק מניסיונות השתקה בעוון עניות דעתי הדלה.

מי שלכאורה ניסתה להסות מבקרים בגלל מילים ולפגוע להם בפרנסה ובילדים כנראה תבקר את הבעל המורשע והכלוא בין סורגים פעם בשבועיים. זה לא יפה לנסות לפגוע באחרים לצרכים אנוכיים, ועל חטאים זדוניים ומרושעים בסוף משלמים, רק צריך להיות סבלניים, עיקביים ונחושים.

חדשות היום הם הגשמת חלום, ושוב יש קצת תקווה לשלום החזון לציון.

קישור לחדשות איור: גוגל

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן