המסית לשינאה מייצג את המדינה וחזונה?

המסית לשינאה מייצג את המדינה וחזונה?

הסתה יזומה לאיבה, טינה ושינאה סותרים לחלוטין את עיקרה של תורה.

למעשה, בדיוק באותן שיטות תעמולה פעם השתמשו צוררים רשעים כדי להצדיק חטאים נוראים שגרמו לנו נזקים איומים.

מי שלכאורה עסק בכזו פעילות מפלגת, משסעת, ארסית, מסוכנת ומזיקה יהפוך לדובר נשיא המדינה?

ציטוט:

בימים האחרונים הרשת געשה סביב החלטתו של הנשיא הנכנס הרצוג למנות לתפקיד עוזרו את נאור יחיא – מי שהיה יועצו הפוליטי של ראש הממשלה לשעבר נתניהו • עמית סגל טען: “העובדה שאדם עבד עם מישהו איננה פוסלת אותו מלהתמודד לתפקיד – ימי הפנקס האדום חלפו” • רינה מצליח הדגישה: “הבעיה המרכזית היא העובדה שהוא קידם את מסע ההסתה של נתניהו”

עד כאן ציטוט.

הציבור הישראלי המושמץ שמאוד סבל תקופה ארוכה ממעללי הכנופיה עם כיתבי האשמה יקבל את הדבר המוזר והפסול בבברכה או הבנה? מה, אין בכל הממלכה מועמדים ראויים או מועמדות ראוייות שלא הפרו מצוות קדושות, סיכנו בהסתה פרועה נפשות ויזמו בעיות חברתיות קשות, מזיקות, מסוכנות וכואבות בעבור חופן מעות?

מה יהייה הדבר הבא שיגרום סערה ציבורית שניתן יהייה כנראה להבין אותה? מתן חנינה לפושע נחמד שיורשע, זה שגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה בלי שמישרד הביטחון ידע מהפרשה?

קשה להאמין שהמסית לשינאה ייצג את המדינה וחזונה, אבל כנראה שהכל אפשרי בפוליטיקה, שמטיבעה היא גמישה, קשוחה, פתלתלה ודי מדהימה.

למרבה הצער לא תמיד הנבחרים מאזינים או מתחשבים בדעתה של הפרהסיה, במיוחד זה נכון אם מישרתם בטוחה, הפנסיה מרשימה ולחלקם אפילו יש חסינות מפני תביעה. מצד שני, עדיין יש סיכוי שתתוקן הבעייה ולא יהייה כתם אנטישמי מרושע במשרד נשיא המדינה.

קישור למאמר ב N12. קישור לפוסט מחאה בפייסבוק שמסביר את הבעייה. קישור למקור האיור

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן