אחריות לאומית ועבריינות סידרתית

אחריות לאומית ועבריינות סידרתית

להימנון המדינה המייסדים הנבונים קראו- התקווה. יתכן שהם הבינו שהסיבה היחידה שנותנת לנו כוח ואמונה שכדאי להמשיך גם כשהדרך קשה והכל נראה נורא זו המחשבה שבעתיד אולי תבוא הטבה, ישועה או אפילו קצת הקלה.

כבוד ראש הממשלה מרעננה הוא בעצם גם יציר שפעם נברא, ולכן כמו לכולן וכולם גם לו יש זכות מלאה להביע חרדה, שמחה או תקווה.

ציטוט:

בנט: “האופוזיציה צריכה לגלות אחריות לאומית”

ציטוט:

לפיד: הצבעה נגד, תוכיח שלאופוזיציה חשוב יותר להיות נגד הממשלה

יו”ר יש עתיד ושר החוץ, יאיר לפיד, אמר היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה כי “אם האופוזיציה תצביע נגד חוק האזרחות, היא תוכיח שיותר חשוב לה להיות נגד הממשלה, מאשר להיות בעד המדינה”.

עד כאן ציטוטים שבין היתר מעידים על תקוותו של כבוד ראש הממשלה שעבריינים סדרתיים, נכלוליים ואנוכיים לפתע ישנו את דרכיהם הנלוזות, ואולי יגלו קצת אחריות או ינהגו בממלכתיות במקום בילדותיות, מרדנות וזדוניות.

לא ברור על סמך מה כבוד ראש הממשלה מבסס את תיקוותו לגישה שקולה, שכן הכנופיה העבריינית והנאשם הפלילי שעומד בראשה ציפצפו על החוק ומוסדות המדינה מהמקפצה כבר תקופה ארוכה, ואפילו לא חשו בושה או הביעו חרטה.

מאוד חשוב לא להתייאש או לאבד את התקווה, גם אם צריך להמתין בסבלנות על הקו איזה אלפיים שנה ולהאזין למוזיקה מרגיעה בזמן ההמתנה לישועה.

חוץ מזה, אם במקרה האופוזיציה תפיל ברוב רישעותה את הממשלה שרק קמה ותהייה אחראית להחמרה ביטחונית ומהומה מלאת סכנה, נאלץ ללכת לסיבוב בחירות חמישי, וכולם וכולן ידעו בדיוק מי קילקל להנהלה הרעננה את הסיכוי להשיב את הציונות למסלולה.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “אחריות לאומית ועבריינות סידרתית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן