המפוטרים כנראה קצת ממורמרים

המפוטרים כנראה קצת ממורמרים

על אף מה שמספרים עבריינים מנוסים למתעניינים, הפשע לא באמת משתלם ומביא לחוטאים הרבה מזומנים, שכן פושעים סדרתיים בסוף נתפסים, משלמים, נופלים ונענשים.

כידוע ליודעות וליודעים, בדמוקרטיה הציבור חופשי לבחור במי שנראה לו אחראי, רציני ואכפתי. מסיבה זו נבחרים שכשלו, הזיקו, מעלו באימון, הסתבכו עד צוואר בפלילים או סתם טובעים בשלל כזבים מוצאים עצמם מפוטרים. זה אולי לא קצת נעים לעבריינים אבל טוב לתושבות ולתושבים.

סביר להניח שזה די קשה לחשוב במשך כמה שנים שאתה בנו האהוב, המוצלח, העשיר, הנאה, החזק והבכיר של הרב חסדו השוכן במרומים ואז ליפול לקרשים, לבהות במציאות ולסבול מקושי להפנים שכל חטאיך גלויים.

ציטוט:

ביום שאחרי: טראמפ עשוי לעמוד לדין על הסתה לרצח.
חמישה בני אדם נהרגו בהתפרעויות בקפיטול והחקירה על נסיבות מותם עדיין בעיצומה. בעצרת ובציוצי הטוויטר שקדמו להתקפה דירבן נשיא ארה”ב את תומכיו לנהוג באלימות. משפטנית בכירה: “העובדות שכבר ידועות מצדיקות חקירה פלילית”

עד כאן ציטוט.

זה לא נורא לשרת את המדינה, לבצע הונאה או איזה עבירה, לדאוג בעיקר לעצמך, לגדולתך ותיפארתך, ואז לספר על זה בגאווה רבה במשך תקופה ארוכה.

נראה שהבעייה שעומדת בפני מנהיג אמריקה שפוטר בהזדמנות הראשונה וידידו המקומי שמצפה להרשעה היא לא אובדן השליטה, אלא הסיבוך עד צוואר בערכאה.

למעשה, יתכן שיהייה קצת קשה להתהדר בתארים ישנים בפני מיקרופונים סבלניים מתוך תאים סגורים במתקני כליאה ציבוריים. כרגע החוטאים הם עדיין בגדר חשודים, אבל בחיים כל הזמן יש שינויים, וחלקם אפילו חיוביים.

מקור התמונה בדיווח של ה BBC. קישור למאמר בשם- הכנופיה הלכה ובאה שלווה מעוררת דאגה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן