המשטרה מצייתת לפושע מורשע?

המשטרה מצייתת לפושע מורשע?

שנאה אלימה אינה עיקרה של תורה, והלבנת פנים בפרהסיה אינה מיצווה חשובה.

למרבה התדהמה, פושע מורשע הופקד לנהל את המשטרה והתוצאה של הכשל הזה איומה ונוראה.

ציטוט:

קילל מפגינים בירושלים במשך שעות, והודה לשוטרים: “קיבלתי שמירה אישית”
כשהוא חמוש במגפון וצעיף של בית”ר ירושלים, לביא כהן קילל במשך שעות את המפגינים שמחו נגד הממשלה ולמען שחרור החטופים – תוך שנהנה כל הזמן הזה מאבטחה צמודה של שוטרים ולוחמי מג”ב. בין היתר צעק למפגין עם דגל גאווה: “איך זה לקבל בחור?”, והטיח במפגינים: “לכו לרפיח, בוגדים, 7/10 קרה רק בגללכם.

לאורך כל הזמן הזה, שוטרים ולוחמי מג”ב אבטחו את כהן, לא חדלו את הפרובוקציה ולא ניסו למנוע את הקללות. חלקם גם צחקו מאמירותיו המתריסות של כהן כלפי המפגינים. הוא עצמו פרסם בסיום פוסט שבו טען כי “כוח קפלן ארגון טרור חטפו את משפחות החטופים ופשוט רוכבים עליהם, 4 שעות נתתי להם בראש היום. מגיע ים של כבוד למשטרת מחוז ירושלים ולוחמי מג”ב שנתנו לי שמירה אישית ארבע שעות”.

המפגין הלהט”ב שספג את קריאות העלבון ממנו שיתף ברשת X את המקרה וכתב: “פעיל ימין שראה אותי עם דגל גאווה וצעק, במגפון: ‘איך זה לקבל בחור, איך זה לקבל בחור?’, מדובר בהפרה של סעיף 3(5) לחוק למניעת הטרדה מינית – התייחסות מבזה (או משפילה) המופנית לאדם ביחס לנטייתו המינית. יהיה לי לכבוד לתבוע אותו ולתת את כל הכסף שלו לבית הגאה”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? רצוי שתלונות מגובות בראיות יגשו לבית המשפט. סך הכל, לא יפה לבצע עבירה מול עיני המשטרה שמשתפת פעולה עם פושע מורשע ולא מונעת פעולה מזיקה. דיווחים מטרידים וסרטונים מחשידים מפעילות השוטרים בחודשים האחרונים מראה שרוח עבריינית רעה כראה נושבת מכיוון האחראיים.

קצת מוזר לראות שממשלה שכשלה, חטאה, מימנה טרוריסטים שרוצים להשמיד את המדינה ואחראית לאסון לאומי נורא עכשיו תומכת באלה שתוקפים בגסות חסרת התחשבות את הקורבנות להזנחה האיומה.

מעניין אם יושב ראש הכנסת הנכבד יביע את דעתו לגבי קריאות ציבוריות גסות שבעצם מבזות את טיבעו, דרכו ואופיו.

האשמת הקורבן היא תרגיל זדוני מוכר וישן. למרבה הצער, ביצוע עבירות מול מצלמות משך שעות, לגלות לציבור שהדבר הזדוני היה מתוכנן, ואז עוד להודות שהפושע המתועד לכאורה היה מוגן מעיד על כשל לא קטן.

המשטרה תומכת בפשע ולא מגינה על הפרהסיה? מה לא בסדר בתמונה?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- יש שר עברייני ואין ביטחון לאומי. קישור למאמר בשם- קיצונים אלימים מבקשים גבולות ברורים. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “המשטרה מצייתת לפושע מורשע?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן